Gå til innhold

Panikk angående vekten min :o

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har kjørt deff siden januar (instantworkouts.com) og nå er jeg litt bekymret. :ohmy:

Jeg er 165 høy og har "bestandig" veid rundt 70 kilo.

Jeg har den siste måneden rast ned i vekt fra 68 kilo til 59 kilo.

Jeg vet at med det kostholdet jeg har (10% kaloriunderskudd, men med NOK proteiner) så SKAL ikke muskelmassen kunne spises opp. Jeg ser rimelig rippa ut, men er som sagt bekymra med tanke på vekta.

Noen som ha noen kommentar til dette?

BMI og sånt er jo da innafor normalverdiene nå, kan det være at jeg faktisk har hatt 10 kilo fett på kroppen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Har kjørt deff siden januar (instantworkouts.com) og nå er jeg litt bekymret. :ohmy:

Jeg er 165 høy og har "bestandig" veid rundt 70 kilo.

Jeg har den siste måneden rast ned i vekt fra 68 kilo til 59 kilo.

Jeg vet at med det kostholdet jeg har (10% kaloriunderskudd, men med NOK proteiner) så SKAL ikke muskelmassen kunne spises opp. Jeg ser rimelig rippa ut, men er som sagt bekymra med tanke på vekta.

Noen som ha noen kommentar til dette?

BMI og sånt er jo da innafor normalverdiene nå, kan det være at jeg faktisk har hatt 10 kilo fett på kroppen?

Man må ned ganske langt før en blir ordentlig rippa. Selv lå jeg på 119kg på offseason i vinter, for øyeblikket liggger vekta på 107kg og må nok ned i 97-95kg før formen sitter skikkelig..

Man vil alltid miste noe muskelmasse, men som du sier er det grep man kan ta for å minimalisere dette.

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...