Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg skal starte å skrive på en valgtale nå, men jeg har ikke peiling hvordan en god valgtale skal se ut. Noen som har noen innspill hva jeg burde ha i en tale som varer 3 minutter? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gjør alle fornøyde. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Trekk selvfølgelig frem alt det positive Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva slags valgtale? Hvem er publikum? Hva skal snakkes om? Må jo nesten vite litt om kontekst før man kan si noe om valgtaler. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Bare lov alle alt, slik FrP gjør, så har du en perfekt valgtale Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Skal stille til valg som leder og evt. benke til styremedlemsplass på EO Buskerud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå