Stream Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei, fikk meg en HTC Legend i går og har satt opp syncing mot Exchange (slik at jeg får over kalender og kontakter fra Exchange til telefonen). Har tidligere hatt en Nokia uten synking, men med masse kontakter. Har fått disse over på sim-kortet og ønsker nå å få alle kontaktene over til Outlook/Exchange - helst gjennom syncing andre veien. Er dette mulig uten altfor mye manuelt arbeid? Ser ikke noen mulighet for dette i sync-mulighetene som fulgte med telefonen, men finnes kanskje 3.parts-applikasjoner som kan? Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Mener på at jeg koblet min Acer Liquid opp mot en gmail konto. Så jeg fikk synced alle de nødvendige tingene til gmailkontoen, deretter brukte jeg en litten niftig gaccount sync tool som jeg ikke husker hva heter siden jeg ikke sitter på hovedmaskinen nå som synced alt mellom gmail kontoen til outlook Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Takk for svar, men det var faktisk enda enklere. Hjelper å lese bruksanvisningen. Gikk inn på Kontakter, trykket Meny og valgte Import fra SIM-kort. Fikk da valget om å importere dem som Exchange-kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå