snartenkt Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I og med at du tok PL610 i forsvar må man jo gå ut ifra at du støtter uttalelsene hans. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I og med at du tok PL610 i forsvar må man jo gå ut ifra at du støtter uttalelsene hans. Det er forskjell på å svare noen som har angrepet/diskutert med en tredjeperson, og å ta denne tredjepersonen i forsvar. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har sunket så lavt at jeg har betalt for å endelig få oppgradert iPoden min slik at jeg har app store. Blood sucking bastards. Det hadde tatt deg FEM minutter uten å betale Men du måtte ha gjennopprettet iPoden pga du sletter alt som er på den Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis du hinter til å hente den på bukta så prøvde jeg, og det endte i iPodkræsj og ny synkronisering som tok et par timer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvis du hinter til å hente den på bukta så prøvde jeg, og det endte i iPodkræsj og ny synkronisering som tok et par timer. Ikke bruk piratebay til slike ting Her finner man alle firmwarene http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ Bare last ned den du trenger, og bruk shift+restore, evt med DFU mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg