firberblad Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei, Ønsker å kjøre både PS3 og 360 via optisk på mitt Z-5500 sett som har en optisk inngang. Finnes det en optisk overgang/switch som lar meg koble to optiske kabler inn og få en ut? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har sett det finnes xbox360 a/v kabler med koaksial utgang på, du kanskje vil prøve å finne en slik? Ellers finnes det optisk til koaksial konvertere. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 du får ikke kobla sammen to optiske kabler på noen enkel måte, men som allerede sagt, kjør coax fra en av enhetene, det blir det ikke noe kalitetstap av og da velger du bare kilde på anlegget Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 http://www.cableworld.no/omskifteresplittere/audio-omskifter/toslink-switch-%28digital-audio-switch%29.asp Vil den kunne virke? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Ja Takker og bukker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå