Gå til innhold

Kjipt minutts lagg med Amilo 8820

Anbefalte innlegg

Har nettopp skaffet meg Amilo 8820 og den fungerer helt fint bortsett fra en ting: Hver gang jeg spiller f.eks Battlefield 1942 eller CS, så kommer det et ganske kraftig lagg ca: hvert annet minutt, litt..... frustrerende viss man er mitt i en gun fight...

Jeg gjettet på at det kunne vere noe med for lite ram å gjøre i Battlefield 1942, men når det samme skjedde i CS, ble jeg litt satt ut... :roll:

Vel å merke er det kanskje at det ikke skjer når jeg spiller vanlig HL.

Har noen samme problemet?

Og

ER DET NOEN SOM VET OM EN LØSNING PÅ PROBLEMET...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amilioen er det vel bare 256mb ram på den? Jeg ville satt i minst 256 til var jeg deg. Tror det kan fikse problemet ditt.

Hvis ikke kan det jo være at det er et program som går i bakgrunnen og forstyrrer, feks et virusprogram eller noe.

Prøv å slå av disse hvis så er tilfelle.

Lenke til kommentar
Roger that..

Får satt i 256 ram til i morgen, håper det løser problemet, men jeg tror faktisk ikke det, , ,men men, kan jo håpe :)

Må si meg enig i det, men det er vel liten vits i å feilsøke masse hvis du får 256MB mere i morgen. Det skader uannsett ikke med mere ram :yes:

Post resultatene dine her, så kan vi evt finne ut av problemet.

Lenke til kommentar

Najs, mer ram er det som skal til ja. Tre ganger så raskt å laste brett i battlefield 1942, og nå går det jo også å spille single player, det hakket fantastisk mye før.

Spillte Cs i en halv time med 7 bots, og det var bare en liten treghet på den halvtimen. JEG ER :D

Anbefaller alle å oppgradere som har denne pc'en, I Ravenshield kan jeg nå blandt annet spille glatt på High detail, mot low før oppgradering.

Min deiligste oppgradering noen sinne hvert fall, til en pris av 401 kroner :woot:

Lenke til kommentar
Najs, mer ram er det som skal til ja. Tre ganger så raskt å laste brett i battlefield 1942, og nå går det jo også å spille single player, det hakket fantastisk mye før.

Spillte Cs i en halv time med 7 bots, og det var bare en liten treghet på den halvtimen. JEG ER :D

Anbefaller alle å oppgradere som har denne pc'en, I Ravenshield kan jeg nå blandt annet spille glatt på High detail, mot low før oppgradering.

Min deiligste oppgradering noen sinne hvert fall, til en pris av 401 kroner :woot:

Hehe, hva var det jeg sa?! :lol:

Mer ram var det som skulle til! :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har Norman antivirus, lik verson på min stasjonære, og der funker ting helt fint.

Problemet: I CS, når jeg kaster HE eller tar snipersiktet raskt frem låser bildet seg i en tiendels sekund, man blir jo helt dessorientert av det.

Det føles som om skjermkort eller cpu kveles av noe pluttselig og så er det borte igjen.

Skjekket net_graph og var ikke under 60 fps. Jeg blir ikke klok på dette ass....

Noen som blir det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...