Gå til innhold

Oppløsning i CS!

Anbefalte innlegg

Ja, det er best å spille i 800x600 eller 640x480, dette vet jeg allerede.

Men er det ingen som kan hjelpe meg med problemene jeg har?

1. Får bare med litt av skjemen i 800x600, resten "er der" men skudd å helse viser ikke osv...

2. Info string lenght exceeded <-- fikk det når jeg skulle connecte en server med 8 bokstaver. Andre folk jeg kjenner kunne connecte til serveren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at du har prøvd å fikle litt med innstillingene på skjermen? Hvis du har det, og det ikke fungerer, prøv å laste ned Refresh Force og sett skjermen på en annen oppdateringsfrekvens på 800*600. Det kan hende skjermen din har fått litt problemer med oppløsningen på den oppdateringsfrekvensen av en eller annen grunn, slikt skjer. En ting...ikke sett den opp... :smile:

Lenke til kommentar
Har man spilt CS lenge nok trenger man ikke siktet. Det skal gå av seg selv å treffe en person uten å tenke på siktet, men heller bruke det som en slags 'pekepinn' eller veileder.

**host**bulls..t**host**

Lenke til kommentar

til han som sa at man ike akn se mer enn 30 fps:

Dette er bare tull, regner med at din mening om dette kommer av at f.eks TV og Film ikke kjører på mer...

Vel, på TV og film er det "overganger" mellom bildene, prøv å stoppe en videospiller med pause og se bildet du får, joda det "henger etter"...

Dette kan ikke en pc gjøre på en god nok måte, derfor er mange bilder i sekundet vikitg for å få god flyt i 3D-spill! :woot:

Lenke til kommentar

La inn CS på nytt fra orginal CD og patchet det opp. Funka fortsatt ikke.

prøver å forklare problemet en gang til: Dere vet den svarte firkanten som kommer når dere lager game med geforce? Bare den viser, og ikke det rundt. Så når jeg kommer inn i spillet, så viser ikke ammo, hp osv. Sniper siktet blir også helt fucka!

Dette skjer nesten hver gang jeg connecter eller lager game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...