Gå til innhold

BESTE måte å kjøre windowsprogrammer på mac

Anbefalte innlegg

Hva er det beste programmet, uavhengig av pris, for å kjøre windows-program på mac. Parallells, crossover, hva er absolutt best? Eventuelt hvilke negative og positive sider har de forskjellige alternativene?

Ingen krav for meg å kjøre OS-et, vil bare kjøre visse windowsprogram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det beste programmet, uavhengig av pris, for å kjøre windows-program på mac. Parallells, crossover, hva er absolutt best? Eventuelt hvilke negative og positive sider har de forskjellige alternativene?

Ingen krav for meg å kjøre OS-et, vil bare kjøre visse windowsprogram.

Tørr ikke uttale meg så fryktelig mye om de forskjellige, men styr unna "Virituell PC", da blir Macen fryktelig treg! Parallells fungere ganske greit... Har ikke prøvd crossover før da:P

- Daniel :w00t:

Lenke til kommentar

Har selv Parallels og er godt fornøyd med det. Liker måten man kan ha Win enten i eget vindu eller fullt "integrert" (coherent) med OS X. Dermed kan man kjøre win-programmer i OS X-miljøet.

Mener å ha lest at crossover er bedre så lenge dine Win-programmer støttes av det. Prøvd å google "Parallels vs crossover"?

Lenke til kommentar

Har selv Parallels og er godt fornøyd med det. Liker måten man kan ha Win enten i eget vindu eller fullt "integrert" (coherent) med OS X. Dermed kan man kjøre win-programmer i OS X-miljøet.

Mener å ha lest at crossover er bedre så lenge dine Win-programmer støttes av det. Prøvd å google "Parallels vs crossover"?

Det er vel hele greia med forumet her, lurer du på noe, spør du :p

Men men, sant nok,, google is your friend :thumbup:

Lenke til kommentar

iChat? Da må du betale, Amsn er jo ett alternativ, prøv den... Sist jeg prøvde (flere år tilbake) gikk det veldig tregt men er jo vært forsøket :p

Link til Amsn siden

Tenkte mer på adium eller no'

Okei :thumbup:

- Var helt sikker på at man måtte betale for iChat, sist jeg sjekka (flere år tilbake det også) var det en form for betalings side som kom opp da jeg starte programmet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...