KoKo_ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei! Jeg trenger et nytt langskap, men er usikker på hvor jeg får tak i samme type som jeg har fra før. Kan dere hjelpe? Legger ved et bilde fra kjøkkenet mitt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvis det alltid har vært slik, kan det være vanskelig å finne mye info. Da bør du se inni i skapene og se om du finner merke eller lapper som indikerer modell. Er det oppusset (noe det ikke ser slik ut ved første øyekast), kan du kontakte forrige eieren. Ellers er det ikke mye å gjøre utenom å finne entreprenøren som bygget alt. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Står ikke noe på innsiden av skapene, og entreprenøren vet jeg ikke hvem var, vil tro kjøkkenet er noen år gammelt. Finnes ikke noe "kjøkkenregister" noe sted? (med bilder) Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Han var en eldre herre som bare bodde der i få år. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nei da er det ikke lett du, vet ikke helt. Om du MÅ finne ut av det, er nok siste sjanse å dra til kommunen eller megleren og be om alt som har med leiligheten å gjøre (tidligere eiere, oppussing, osv). Selv da blir det som å finne nåla i høystakken og kun kjøkkenet blir da et sandkorn. Sorry mate. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Det er ikke viktigere enn at det hadde vært fint å utvide kjøkkenet i samme type skap som jeg har. For min egen del å bryr det meg midt på ryggen at det må være likt, men for frøkna og eventuelle nye kjøpere av leiligheten så kan det hende at de liker at det er en gjennomført stil. (Selv om kjøkkenet kanskje er modent for opppusing for de som er opptatt av stil.) Trodde ikke det var så vanskelig å finne ut, men jeg er ikke vel bevandret i de uendelige mulighetene innen kjøkken Endret 19. april 2010 av KoKo_ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja skjønner. Vel, når man ikke har merkelapp eller kvittering/dokumentasjon, så er det en tapt sak, men en siste mulighet er å ta noen gode bilder og dra til samtlige kjøkkenbutikker og se om du finner noe som passer. Ser rett og slett ingen annen utvei. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå