Hareooo Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei, før dere leser spørsmålet .. Få EN ting klart, jeg tror ikke jeg er kul med røking .. Men jeg sier det eller som det er .. Get it ? Okei, jeg har røka i 2 mnd kansje, men får enda nikotinsjokk, jeg venter ikke mer en 2 timer mellom vær røk kansje, jeg vil bli kvitt det .. Hvordan ? -JanArnTre.Blogg.No Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Folk reagerer forskjellig på nikotin. Men jeg synes at du røyker litt vel mye med tanke på at du bare har gjort det i 2 måneder? Kan være det som er grunnen. Lenke til kommentar
mahcmoud Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil du bli kvitt nikotinsjokket? Har aldri støtt på noen som ikke liker det :S Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Visst du har røkt i bare 2mnd så gjør deg selv en tjeneste å slutt. Du kommer til å angre når du blir eldre å ser hvor vanskelig det er å slutte. Å røyke må være noe av det mest bortkasta som finnes. Ja jeg er røyker selv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 La være å spamme tråder med off topic kommentarer. Noen innlegg er slettet. Geir Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Hei, før dere leser spørsmålet .. Få EN ting klart, jeg tror ikke jeg er kul med røking .. Men jeg sier det eller som det er .. Get it ? Okei, jeg har røka i 2 mnd kansje, men får enda nikotinsjokk, jeg venter ikke mer en 2 timer mellom vær røk kansje, jeg vil bli kvitt det .. Hvordan ? -JanArnTre.Blogg.No Selv fikk jeg nikotinsjokk ett helt år før jeg begynnte og tåle det, dette var da jeg begynte og snuse. 1/2 preller om dagen holdt. Nå heller jeg i meg en hel boks om dagen uten problemer. Du blir nok vandt til det!, men røyking er det best og slutte med før det er forsent Endret 30. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå