jeanettehey Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hva mener dere om dette... Jeg sliter med svært mange problemer. Kan det å skrive ned, og prøve å finne løsninger via blogg være lurt? Eller er det for tidskrevende og biter jeg meg fast i problemene da...? Jeg sliter fryktelig, og føler jeg trenger å få ting ut, og tolke ting. Jeg lagde blogg tidligere, og det hjalp meg litt tror jeg. Vet ikke hvilke råd dere har å gi meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Psykolog eller annet fagpersonale som kan det med mental helse. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvorfor nettopp blogg, slik at andre kan få god samvittighet ved å e-trøste deg? Hvis poenget er "å få ting ut", vil det være like nyttig å skrive et notepaddokument med tanker og dill. Men litt av greia med blogger er jo oppmerksomhet (og sympati i trådstarters tilfelle). Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Poenget er å skrive ned veiledningsmanøver for hva jeg gjør når jeg stresser... og hvordan bearbeide det. Det kan være ordtak foreks. Skrive opp en del ordtak, og når jeg stresser så kan jeg se på dem.... Mye som kan være terapi... Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Men hvorfor må det absolutt på nett? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Men hvorfor må det absolutt på nett? det er jo ingen tvil om at målet er å få sympati.. 1 Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Gjelder jo alle deppeinnleggene på dette forumet også, for øvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå