NikkaYoichi Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Og håper det fins mange menn som ikke er slik.... Det gjør det, tro meg - spørsmålet er om du gidder å se to ganger på ham den dagen han forsøker å sjekke deg opp. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Så sant so sant, mange jenter som syter over at ingen ser lengre enn utsjånaden. For så å seie "Ææææsj, han ekle snakka til meg". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Og håper det fins mange menn som ikke er slik.... Det gjør det, tro meg - spørsmålet er om du gidder å se to ganger på ham den dagen han forsøker å sjekke deg opp. Er alle pene/kjekke/søte gutter drittsekker? Er alle dere ålreite gutter stygge? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Og håper det fins mange menn som ikke er slik.... Det gjør det, tro meg - spørsmålet er om du gidder å se to ganger på ham den dagen han forsøker å sjekke deg opp. Er alle pene/kjekke/søte gutter drittsekker? Er alle dere ålreite gutter stygge? Nope. Hvis jeg skal gjette ligger noe av problemet i at pene mennesker ofte får ting servert på sølvfat. En pen person trenger f.eks ikke like bra personlighet som en middels/upen person trenger for å klare seg greit i livet. En middels pen person må derimot utvikle en likandes personlighet og være interessant for å få samme goder som en pen person. Dette er selvsagt ikke en regel uten unntak. Jeg kjenner mange kjempepene mennesker som er fantastiske mennesker. Jeg kjenner også stygge mennesker som har dårlige personligheter. De som stikker seg ut er de som er pene, men har dårlige personligheter. På grunn av utseende har de selvsikkerhet og blir lett godtatt av andre mennesker. Enkelte misbruker dette. Bare noen tanker. Mulig jeg tar grovt feil Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Dette er faktisk en av de få trådene hvor NikkaYoichi sier alt som er korrekt Jeg skjønner ikke hvordan damene her kan krangle på det han sier. Kanskje det har noe med selvrespekt å gjøre... Man høres jo utvilsomt ut som ei fillerøy når man blir beskrevet på denne måten: Du får akkurat nok oppmerksomhet til at han klarer å hale deg på land gang etter gang, og du klarer ikke å løsrive deg, siden du får fôret belønnelsesreseptorene dine akkurat nok til at DU er på hugget og på jakt etter hans oppmerksomhet. Det er et stort antall av både menn og kvinner som ikke oppfører seg slik det blir beskrevet her i tråden Problemet er bare å finne frem til disse blant alle idiotene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Og håper det fins mange menn som ikke er slik.... Det gjør det, tro meg - spørsmålet er om du gidder å se to ganger på ham den dagen han forsøker å sjekke deg opp. Er alle pene/kjekke/søte gutter drittsekker? Er alle dere ålreite gutter stygge? Jepp, jeg er egentlig ganske stygg, men ganske så snill og grei. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 En annen tråd er startet om samme tema av samme person. Dere kan jo ta en titt. Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Når dere snakker om sex og roting... så er det slik at de mannfolkene som roter rundt nødvendigvis ikke trenger å være pene i det hele tatt... Jeg synes ikke de mannfolkene jeg har hatt som har vært slik har vært pene! Jeg kan da bedømme mitt eget utseende, og synes faktisk at jeg ser langt bedre ut enn gjennomsnittet. Og alle sier jeg er søt, så og si, får ofte høre at jeg er veldig søt. Men allikevel så blir jeg veldig stressset og usikker når jeg blir behandlet som om jeg er en dritt...... Så ikke si at det er bare pene menn som roter, skal jeg sammenligne mitt utseende mot dems så synes jeg at jeg ser bedre ut i forhold til disse mannfolkene vi snakker om. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg skjønner ikke helt hva utseende har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er alle pene/kjekke/søte gutter drittsekker? Er alle dere ålreite gutter stygge? De fleste stygge gutter tror de er ålreite gutter men de er egentlig bare drittsekker og attpåtil stygge i tillegg. Selvfølgelig så hauser de jo opp det å være ålreit siden det ikke like lett kan måles. Du kan enkelt sjekke dette med å gå til en stygg gutt og se at han forventer å få en ekskursjon i buksene dine bare fordi han behandlet deg normalt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg skjønner ikke helt hva utseende har med saken å gjøre. Det har det heller ikke. Man trenger ikke å være pen for å spille på psykologiske aspekter ved menneskesinnet. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du møtte på en player...kom deg videre. Når han kontakter deg igjen (etter en liten periode med fravær), så lar du være, for han blir da å miste interessen. Han bruker deg åpenbart for seksuelle grunner, og de dagene du ikke hører noe fra han, er han på andre. Denne gruppen med kvinner går på rotasjon, slik at han aldri virker "for" interessert i samme kvinnen hele tiden. Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Han får meg ikke igjen. Går videre! Jeg har bestemt meg for at ikke jeg venter på han mer Playere er det nok av. Han er 0 tap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg