Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex og roting

Anbefalte innlegg

Ein kan ikkje benekte at uansett kor mykje vi utvikler oss, så er vi framleis dyr.

Og vi vil framleis ha ein del instinkt som dyr flest har.

Desse klarer "folk flest", å holde passivt i edru tilstand, sidan normen i samfunnet er monogami. Problemet kommer når du forgifter hjernen med alkohol. Då forsvinner mange av normene som samfunnet har satt opp.

Noen liker å tro at vi klarer å kontrollere instinktene våre. Det meste tyder på at vi ikke klarer det.

Eg sjølv liker å tru at vi har utviklet oss so langt at vi kan begynne å sjå vekk frå "dyr" faktoren i korleis vi oppføre oss. Men synes utsagnet til Stine var litt bastant. Samtidig som det er lite nødvendig å banne.

Dessverre så kan vi ikke avlære instinktene våre, i alle fall så er det laaaaaangt fram i tid. Det vi gjerne kaller affekt i forbindelse med drapssaker, er det vi i dyreverdnen vil kalle instinkt. Folk snakker om at det "klikker" for dem, noe som i bunn og grunn kan sammenliknes med at instinktene tok over og handlingene bare skjedde automatisk, slik vi genetisk sett er programmert til.

Vi kan delvis avlære instinktene til hunder og liknende, men de som har sett hunder vet nok at dette ikke er helt riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men spørsmål til dere menn:

Roter dere med visse damer bare for å ha sex... uten å føle dere tiltrukket noe som helst til henne?

I såtilfelle : stakkars dere hehe

Hvorfor er det synd på de? Det er vell mer synd på deg siden du høres ut til å ikke få noe særlig om dagene. "hehehe"

Lenke til kommentar

Men spørsmål til dere menn:

Roter dere med visse damer bare for å ha sex... uten å føle dere tiltrukket noe som helst til henne?

I såtilfelle : stakkars dere hehe

Hvorfor er det synd på de? Det er vell mer synd på deg siden du høres ut til å ikke få noe særlig om dagene. "hehehe"

Ikke rart jeg alltid ender med å dra en taper player ut av pubben å knekke nesa hans. "hehehe"

Lenke til kommentar

Er det kjekt å såre kvinner da gutter? De fleste kvinner vil jo bli såret når de forstår at dere roter med dem, og ikke vil ha noe mer av dem... Roter uten å føle en dritt for dem ...

Det finnes nok av gutter som ikke "roter med jenter", men merkelig nok så er det ikke de gutta dere jenter vil ha. Jenter vil bli tråkka på ser det ut som, fordi de velger gang på gang de gutta som tråkker på dem. Selv om man forteller ei jente at en gutt er 100% player og behandler jenter som søppel, så driter jenter i slike advarsler. Selv om det ender med grining hver gang de er på byen, fordi at kisen deres flørter med andre jenter rett foran trynet på dem.

Dere jenter vil bli behandlet som dritt, dessverre. Vi som oppfører oss skikkelig og behandler damer med respekt, slipper å bli nedrent av kvinner også. ;)

Lenke til kommentar

Men forstår dere gutter problemet jeg føler når jeg blir knullet og ikke noe mer?

Og desverre ser det ut til at fyren jeg rotet med har mange han roter med samtidig. Han innrømmet til meg å ha rotet med en jeg kjenner til, også kom han tilbake til meg, og så til henne og så til en annen sikkert... for han har utrolig mange jenter på facebooken som skriver som om de har knullet med han de og..... Jeg tror fyren liker å rote ..... skjønner ikke hvorfor, og hvordan han klarer å drive på slik......

Menn: tenk dere om før dere tar frem "staven" deres....Vi kvinner har som regel følelser tror jeg :)

Lenke til kommentar

Er det kjekt å såre kvinner da gutter? De fleste kvinner vil jo bli såret når de forstår at dere roter med dem, og ikke vil ha noe mer av dem... Roter uten å føle en dritt for dem ...

Så lenge man er ærlig om intensjonene sine og den andre parten har lignende intensjoner så er det greit. Om man manipulerer andre mennesker og bruker dem som et middel til et mål, i dette tilfellet sex, så er det ikke greit. Da skader man et menneskes verdighet og opptrer følgelig umoralsk.

Lenke til kommentar

Men forstår dere gutter problemet jeg føler når jeg blir knullet og ikke noe mer?

Siden dere kvinner godtar å bli behandlet slik, noe dere helt klart viser ved at dere lar det skje, igjen og igjen - så tror faktisk gutta at dere synes det er greit. Er det så vanskelig å forstå?

Og desverre ser det ut til at fyren jeg rotet med har mange han roter med samtidig. Han innrømmet til meg å ha rotet med en jeg kjenner til, også kom han tilbake til meg, og så til henne og så til en annen sikkert...

Ja, og de andre jentene vet sannsynligvis om deg også. Dere godtar alle å være en av mange, som i et slags harem. Og du mener fortsatt at han har et problem? Det er dere som har problemet, som faktisk holder på med en fyr som oppfører seg på denne måten. Det finnes mer enn nok gutter som ikke oppfører seg sånn, men de vil dere ikke ha jenter.

for han har utrolig mange jenter på facebooken som skriver som om de har knullet med han de og..... Jeg tror fyren liker å rote ..... skjønner ikke hvorfor, og hvordan han klarer å drive på slik......

Han driver på, fordi dere lar ham drive på. Han kan velge og vrake i forskjellige damer - så hvorfor ikke?

Menn: tenk dere om før dere tar frem "staven" deres....Vi kvinner har som regel følelser tror jeg :)

Kvinner, hør etter når kompisen din forteller at Birger er en drittsekk og at du bør holde deg unna.

Lenke til kommentar

Men er han en drittsekk, når han holder på slik? Er det ikke hans valg, det er vel vi som er dumme som roter oss bort i han?

Er umulig å vite hvordan man skal se på han.......

Men han tiltrekker seg tydelig kvinner med dårlig selvbilde, får inntrykk av det. Og de som flørter med han på facebook er virkelig faktisk ikke pene engang. Så sikkert dårlig selvbilde på dem. Men jeg skjønner ikke hvordan han kan være sånn mot meg: for jeg synes jeg ser bedre ut enn gjennomsnittet, langt bedre !

Lurer på om jeg skal slette han på facebook eller ikke, og fortelle han hva jeg søker er dumt så lenge han ikke spør om mer sex..... for han har vist en utrolig tåpelig holdning ovenfor meg, så det er jo ingen vits å spørre han heller.... det blir for teit....

Lenke til kommentar

Det er akkurat denne irrasjonaliteten jeg ikke forstår, beklager jeanettehey - men hvis du ikke forstår dette, så hjelper det ikke om noen som kjenner ham, forteller deg det. Du kommer til å handle like irrasjonelt likevel. Jada, du er sikkert finere enn alle de andre han roter med og alle de andre synes at de er finere enn deg og alle de andre. Og dere lever alle i den lille såpebobla deres, hvor dere tror at dere skal klare å vinne hans hjerte slik at dere kan ri bort i solnedgangen sammen. Sorry, det funker ikke sånn.

Lenke til kommentar

ja det stemmer nok, vi lever nok i vår lille verden der vi alle tror at han kan få øynene opp for nettopp oss selv.

Det ser ut til at de andre tenker likt som meg... Ser jo hvordan de skriver i kommentarer til han, og selv om hun ene vet om at han har rotet med meg også, og går tilbake til meg og så til henne, så står hun på og gir han kjempekomplimenter på facebooken hehe, mens jeg gjør jo det samme... nei dette er sykt! hehe

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...