Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex og roting

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en mann , noen ganger i de siste månedene.

Jeg reagerte på at det første han gjorde da han møtte meg første gangen var å begynne å ta på meg, og gå rett på sex. Jeg var svak, pga vonde ting jeg følelsesmessig har opplevd før, og hadde dårlig selvtillit, så jeg lot alt skje. Etter sexen, så sa han at han var trøtt, og hadet. Han ville møte meg igjen, flere ganger, men det tok alltid litt tid før han viste antydninger til å ville møte meg igjen. Og det samme skjedde igjen. Sex og bare sex, og hadet..... I tillegg sprutet han i meg, uten å spørre om prevensjon.

Nå har han ikke kontaktet og svart meg på en uke. Jeg skrev til han etter siste treff,og han snakker ikke. Så han på chat på facebook i dag, men han tok ikke kontakt, og jeg kontakter ikke han når han ikke svarer meg på en melding jeg sendte etter siste treff. Vet han har 100 vis av damer han flørter med. Og ser ut til at han roter med mange samtidig, etter det jeg har funnet ut. Han virker rastløs og urolig ut.

Jeg er oppi en del andre tragiske situasjoner, det er derfor jeg gikk med på alt. Og selvbilde er så lavt, og nå føler jeg meg som den eneste jenta i verden som blir behandlet slik.... Noen som har opplevd noe lignende, eller hva synes dere om dette?

Jeg vet at han brukte meg, og at jeg må se videre, men skjønner ikke hvordan sånne som han tenker..... Jeg forbinder sex med følelser, og det er best og deilig, skjønner ikke at han oppfører seg sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke hvordan han tenker som er problemet her; fyren er tross alt mann, så slik oppførsel ligger faktisk i genene hans. Dog kunne han gjort det mer gallant(dvs. ikke gjøre slik at du følte deg snytt).

Derimot det som ligger i dine gener er en god del mer interessant. Du hadde ikke sex med han bare fordi du var svak. Du hadde det grunnet hans sosiale verdi. Sosial verdi hos menn blir generert via alfahann oppførsel, dvs. evnene til å skape egen realitet som andre liker å leve seg inn i, samt evnen til å skape emosjonelle berg og dalbaner hos kvinner.

Det morsomme er at få kvinner klarer å vri seg unna slik oppførsel; de finner det tiltrekkende. I ettertids spør de dog hva i svarte som gikk av dem, og det er fordi slike menn aktiverer den urasjonelle delen i hjernen på kvinner, ikke den logiske!

The truth is... du er kvinne, genene deres tilsier at du før eller siden vil gå på flere slike smeller.

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Det er ikke hvordan han tenker som er problemet her; fyren er tross alt mann, så slik oppførsel ligger faktisk i genene hans. Dog kunne han gjort det mer gallant(dvs. ikke gjøre slik at du følte deg snytt).

Derimot det som ligger i dine gener er en god del mer interessant. Du hadde ikke sex med han bare fordi du var svak. Du hadde det grunnet hans sosiale verdi. Sosial verdi hos menn blir generert via alfahann oppførsel, dvs. evnene til å skape egen realitet som andre liker å leve seg inn i, samt evnen til å skape emosjonelle berg og dalbaner hos kvinner.

Det morsomme er at få kvinner klarer å vri seg unna slik oppførsel; de finner det tiltrekkende. I ettertids spør de dog hva i svarte som gikk av dem, og det er fordi slike menn aktiverer den urasjonelle delen i hjernen på kvinner, ikke den logiske!

The truth is... du er kvinne, genene deres tilsier at du før eller siden vil gå på flere slike smeller.

Blir kvalm av denne utrolig råtne måten du ser ting på. Å leve ett liv mellom himmel og hav er normalt, men du derimot.. har jeg faen ingen ord for. Hvet ikke hvordan du klarte det, men i mine øyne ble terrorister plutselig velskapte folk iforhold til deg.

Til trådstarter, ikke hør på denne dick-headn.

Han var kåt og du ble lurt. Glem resten, kom deg videre i livet.

Sånne svin vill kjenne det røde jernet en dag.. før eller siden.

Endret av Niern
Lenke til kommentar

Ja, altså dette har fint lite å gjøre med at han er mann og hun er kvinne. Det har med å gjøre at han er et rævhøl som så sitt snitt og grep sjansen, og at trådstarter ikke stilte egne krav for å gjøre leken moro for begge parter.

Når det er sagt, er du ikke den første som opplever slikt, trådstarter. Forhåpentligvis kan du gå videre og heller se på det hele som en viktig erfaring. Finn deg heller gutter som gir deg kjærlighet, og ikke bare en sprut i ny og ne.

Lenke til kommentar

Enkelt jente, og det vil du lære når du begynner med Naturfag.

Den mannlege delen av menneskearten, er laget for å spre sine gen so mykje som mulig.

Det vil derfor vere lurt å ha sex med så mange som mulig. Det vil då vere madammen sitt ansvar å forsikre seg om at gena ho tar til seg (mannen), er gode. Slik at avkomma blir levedyktige.

Altså ligger det i mannens natur å ha sex med so mange som mulig. Då han tjener på det.

Kvinnen derimot, sitter igjen med barnet, og må derfor vere litt meir påpasseleg.

Lenke til kommentar

Ein kan ikkje benekte at uansett kor mykje vi utvikler oss, så er vi framleis dyr.

Og vi vil framleis ha ein del instinkt som dyr flest har.

Desse klarer "folk flest", å holde passivt i edru tilstand, sidan normen i samfunnet er monogami. Problemet kommer når du forgifter hjernen med alkohol. Då forsvinner mange av normene som samfunnet har satt opp.

Eg sjølv liker å tru at vi har utviklet oss so langt at vi kan begynne å sjå vekk frå "dyr" faktoren i korleis vi oppføre oss. Men synes utsagnet til Stine var litt bastant. Samtidig som det er lite nødvendig å banne.

Når det er sagt:

Sex trenger ikkje alltid å handle om følelsar, nokon gangar er det berre fordi det er godt. Eller rett og slett fordi ein kjeder seg, og trenger noko å gjere på.

Så Trådstarter, eg tviler meget meget sterkt at mannen du har vert med. Er ute etter noko annet enn sex.

Lenke til kommentar

Ein kan ikkje benekte at uansett kor mykje vi utvikler oss, så er vi framleis dyr.

Og vi vil framleis ha ein del instinkt som dyr flest har.

Desse klarer "folk flest", å holde passivt i edru tilstand, sidan normen i samfunnet er monogami. Problemet kommer når du forgifter hjernen med alkohol. Då forsvinner mange av normene som samfunnet har satt opp.

Eg sjølv liker å tru at vi har utviklet oss so langt at vi kan begynne å sjå vekk frå "dyr" faktoren i korleis vi oppføre oss. Men synes utsagnet til Stine var litt bastant. Samtidig som det er lite nødvendig å banne.

Når det er sagt:

Sex trenger ikkje alltid å handle om følelsar, nokon gangar er det berre fordi det er godt. Eller rett og slett fordi ein kjeder seg, og trenger noko å gjere på.

Så Trådstarter, eg tviler meget meget sterkt at mannen du har vert med. Er ute etter noko annet enn sex.

Skal si deg at Stine hadde mer konstruktivt å si enn deg på de få ordene hun brukte.

Lenke til kommentar

Leste om en undersøkelse som viste at menn generelt har sex med jenter som er mellom noe mindre tiltrekkende en dem og oppover mens jenter generelt ser etter menn som er like tiltrekkende eller mer. Dette støtter hva Cho-san sier om saken.

Lenke til kommentar

Nå var han stille en god stund, svarte meg ikke på meldinger.... og plutselig kom han innom på jobben min... et sted jeg vet han bare går fordi jeg jobber der.... Han sa hei.... men jeg fikk ikke tid å snakke med han da... Også sendte jeg en melding etterpå, og da skrev han at jeg virket flau ut da han kom innom.... Og ønsket meg en god helg. Jeg skjønner ikke hva han vil..... Kanskje han gikk innom bare for å holde på rotemuligheten... markere seg...? Jeg prøvde glemme det hele, og så dukket han opp igjen, det er typisk....

Nei jeg vil mannen skal ha følelser for meg, ikke bare ville bruke meg istedet for å ronke.....

Lenke til kommentar

Forstår jo at det er vanskeleg for mange å forstå dette med "dyret" i oss. Vi blir jo opplært til å tru at det er det indre som teller osv.

Når ein er på fylla, og går inn på eit utested. Tar eit sveip over baren, og ser etter kven du vil stifte beskjentskap med.

So sjølvsagt går ein ikkje til dei stygge, ein går etter det som er "pleasing for the eye". Det er sjølvsagt leit, men det er no ein gang sånn det er.

Det er mange som seier "men dei fine er berre dumme", det er langt i frå sant.

Har sjølv ei jente som eg elsker personlegheita på, vi kan diskutere alt frå string-theory, til sosiale tilstander i samfunnet og politikk. Vi kan og sitte å le av folk som seier "vi blir invadert av Izlam".

Men det skader verkeleg ikkje at ho er meget "pleasing" å sjå på. Det er og veldig godt for min eigen sjølvtillit.

Lenke til kommentar

Edit: Ser at trådstarter slettet innlegget sitt.

Det som stod i innlegget som var i mellom mine to, var noko i duren "Han var innom jobben min i dag, der han veit at eg jobber, so han viste at eg kom til å vere der.

Er dette berre for å holde på oppmerksomheita mi? eller kva er det?"

"Beklager, men han er nok berre innom for å "friske opp" hukommelsen din.

Hadde to jenter på kroken i nærmare 2 år, dei hadde til sammen 4 forskjellige typer i løpe av den tida. Men når eg meldte min interesse igjen kom dei tilbake.

Poenget er at det viktigaste ved å ha nokon "on the hook", er å holde kontakten nokolunde vedlike, for å holde på oppmerksomheita.

Det er og noko ved det at folk vil ha det dei ikkje kan få. Ein blir på ein måte uoppnåleg, og då endå meir spennande.

Dess fortare du gløymte og kommer over han her, dess betre."

Endret av Cho-san
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke dette med sex og roting, for jeg må jo være en bdsmjente, siden jeg vil eie og bli eid hehe.... Jeg skjønner ikke at det er godt å bare ha sex for å gjøre det uten følelser..... Kanskje jeg bør melde meg inn i en religiøs klubb hehehe... :-DDD haha

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...