bajast Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) jn Endret 24. juni 2010 av bajast Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hva med å bare legge håret ned å lage en sideskill? Kan jo dra håret bakover også så får du jo en form for 'sleik'. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sveisen blir 1000% ganger bedre hvis du ikke drar håret du har bak/midt på hodet, opp. Hvis du vil ha ny, kan du dra alt håret skrått bakover hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
bajast Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Sveisen blir 1000% ganger bedre hvis du ikke drar håret du har bak/midt på hodet, opp. Hvis du vil ha ny, kan du dra alt håret skrått bakover hvis du skjønner hva jeg mener. Hmm ja det høres bedre ut, men kan du beskrive mer detaljert hva du mener, spess det med å dra alt håret skrått bakover Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kan slenge opp bilde når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det unaturlig at håret står oppover.. hvorfor er det ingen som får med seg det?? Det går an å rufse det litt til, men ikke dra det opp over.. Ha sideskill som base, men rufs det litt slik at du ikke får kam-greid hår.. Litt dumt at du sensurerer ansiktet da formen på dette har mye å si for hvordan du burde ha håret.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sveisen blir 1000% ganger bedre hvis du ikke drar håret du har bak/midt på hodet, opp. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Få det en Mullet!! 80 tallet mote er jo inn så..... Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Går vanligvis ikke sånn på håret, så "fikset" det litt fort og gærent siden jeg har dårlig tid. Bildet viser bare en side, på den andre siden er håret bare dratt bakover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå