BjarneSe Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg har formatert min pc og dermed mistet alle epostmeldingene mine. Problemet mit er at når jeg legger inn Outlook 2007 på nytt vil den ikke laste ned alle mailene jeg har på min gmail-konto. Forige gang jeg tok i bruk Outlook kom alle mailene ned. Nå kommer bare de som har kommet etter at jeg la inn Outlook på nytt. Jeg har ikke klart å finne ut hvordan jeg skal få til å laste ned de som er eldere. Kan noen forklare hvordan jeg skal gjøre det? BjarneSe Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gå til gmail.com, velg innstillinger -> Videresending og POP/IMAP -> Aktiver POP for all e-post (også e-post som allerede er lastet ned) og "Lagre endringer" Nå kan du laste ned på nytt igjen, og alt blir lastet ned! Tror jeg da... Lenke til kommentar
BjarneSe Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Gå til gmail.com, velg innstillinger -> Videresending og POP/IMAP -> Aktiver POP for all e-post (også e-post som allerede er lastet ned) og "Lagre endringer" Nå kan du laste ned på nytt igjen, og alt blir lastet ned! Tror jeg da... Hurra! Det virker! Tusen takk;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå