tore16 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hei, har nettop reinstallert pcen min til W7 fra XP og har slettet alt ofc. Installerte nettverks programet med CD og håpte på å kunne komme meg på internett men... desverre greier ikke pcen å finne adaptern... har prøvd å ta den ut og inn men hjelper ikke. Har fått oppdatert pcen også sånn at dere vet det. Koblet pcen med kabel så jeg fikk gjort det, men vil så klart ikke ha kabel full tid. Hadde vært fint med litt hjelp vis det er mulig Jeg er ikke den smarteste kniven i skoffen når det kommer til detta her så kan godt hende det er åpenbart det som er feilen men men... får se hva dere mener at jeg burde gjør. Takk. Endret 12. april 2010 av tore16 Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er dette en bærbar PC ? Kan være at du må innstalere chipset driver før den finner trådløst adapteret. Gå på hjemme produsenten sine sider og let opp drivere under support der, finner du ikke w7 drivere bruk vista driverene. Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Er dette en bærbar PC ? Kan være at du må innstalere chipset driver før den finner trådløst adapteret. Gå på hjemme produsenten sine sider og let opp drivere under support der, finner du ikke w7 drivere bruk vista driverene. Greit, skal prøve. Pcen er stasjonær btw. Takk. Endret 13. april 2010 av tore16 Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Er dette en bærbar PC ? Kan være at du må innstalere chipset driver før den finner trådløst adapteret. Gå på hjemme produsenten sine sider og let opp drivere under support der, finner du ikke w7 drivere bruk vista driverene. Greit, skal prøve. Pcen er stasjonær btw. Takk. Fiksa det men pga adaptern var for gammel og ikke støttet Windows 7 ... kjøpte ny i dag og det funka med engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå