Feh Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har kun ødelagt et 250W PSU, fordi jeg glemte å skru av strømknappen på kabinettet før jeg skulle skifte skjermkort.. Lenke til kommentar
tommy_h Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har hatt to hk om har tatt kvelden aldri skjønt korfor, ein 500 w psu som sa poff idet eg kobla strøm til, slakta ein disketstasjon, har og hatt ein maxtor 160gb hdd som tok kvelden av ukjente grunner, ødelagt eit par vifter og to skolepc'r. den eine bytta eg til 110 v på psu og fekk ein kompis til å slå den på og den andre tok bare kvelden av ukjent grunn den og. lurte ein idiot på skolen til å skrive format c: og dermed forsvant alt av programmer og sånn som var på den pc'n. Har og klart å koble meg på serveren sånn at eg fikk tilgang til alt av skrivere på skolen(muhahaha) skrive ut masse kødd på skriverene rundt om på skolen Sikkert fult av skriveleif her men det driter eg i... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Dette kan ta tid: Sony 10X ødelagt pga PCI 60gig disk ødelagt pga PCI 80gig døde av mystisk grunn 80gig (annet merke) døde av ukjent grunn AMD DUron 600 , 650,750,850 XP1600,XP1700,XP1800,XP2000 SOltekSL75DRV2 KT333 Epox 8hka+ KT266a Epox 8hka+ KT266a Scanner av mystisk grunn (lå i skapet og nå virker den ikke) Mustek Gsmart2 (Hadde det i en bukselumme. Etter det har den ikke virket , selvom jeg har forsøkt og lodde litt opptil flere ganger) 21" skjerm hvor bilderøret røk (ikke min feil da ,men alikvell) 14" skjerm som jeg kastet ned for stupet utenfor (80m ned elns) Var iallefall morsomt og se på. Så gamle Data deler: 5-10stk hardisker 200mb > 2stk hardisker 1.6 -->8gig 1stk harddisk 13gig 1stk CDrom som stoppet og virke pga data falt u gulvet. Er vell alt jeg kommer på. MEsteparten ble ødelagt mens jeg hadde vappo og kjøre PCI på langt over 40mhz. Det var ikke sunt Tenkte jeg må oppdatere denne.. Jeg har nå ødelagt mange flere CPUer.. Kan legge til 4stk A64 CPU`er. 4stk SocketA CPU`er. 2stk socketA hovedkort , Geforce ti4800se , abit ic7max3 , 2 kabinetter , 2stk gigabyte k8ns , voodoo 3 , masse annet rart. Og listen fortsetter.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Dette kan ta tid: Sony 10X ødelagt pga PCI 60gig disk ødelagt pga PCI 80gig døde av mystisk grunn 80gig (annet merke) døde av ukjent grunn AMD DUron 600 , 650,750,850 XP1600,XP1700,XP1800,XP2000 SOltekSL75DRV2 KT333 Epox 8hka+ KT266a Epox 8hka+ KT266a Scanner av mystisk grunn (lå i skapet og nå virker den ikke) Mustek Gsmart2 (Hadde det i en bukselumme. Etter det har den ikke virket , selvom jeg har forsøkt og lodde litt opptil flere ganger) 21" skjerm hvor bilderøret røk (ikke min feil da ,men alikvell) 14" skjerm som jeg kastet ned for stupet utenfor (80m ned elns) Var iallefall morsomt og se på. Så gamle Data deler: 5-10stk hardisker 200mb > 2stk hardisker 1.6 -->8gig 1stk harddisk 13gig 1stk CDrom som stoppet og virke pga data falt u gulvet. Er vell alt jeg kommer på. MEsteparten ble ødelagt mens jeg hadde vappo og kjøre PCI på langt over 40mhz. Det var ikke sunt Tenkte jeg må oppdatere denne.. Jeg har nå ødelagt mange flere CPUer.. Kan legge til 4stk A64 CPU`er. 4stk SocketA CPU`er. 2stk socketA hovedkort , Geforce ti4800se , abit ic7max3 , 2 kabinetter , 2stk gigabyte k8ns , voodoo 3 , masse annet rart. Og listen fortsetter.. Fikk med meg for en stund siden at du overklokker ganske heftig. Dette bekrefter det jeg tenkte Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Et lydkort En dvd-brenner 2 harddisker (40+60GB) Er mye flinkere til å ødelegge lyd+relaterte ting som hodetelefoner og mp3spillere++ Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hmm nja skal vi se: 1x msi kt6v hoved kort. 2x crucial pc2700 ddr ram(333mhz) dette gikk under når jeg klarte å sette en ram brikke inn feil(jaja lang historie så) 1x jalla 80cm vifte(hehe den fulgte med mitt gamle collor soho kabinett og slutta å funke etter en dag ) 1x logitech wheel mouse med scroll(malte den ned med maling) 2-3x tastaturer på skolen og sikkert 2-3 mus er og ødla skjermen på digital kamara til mamma en god del jalla cpu er(p 2 300mhz osv ) det var vel det... Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg knerta et lydkort på mamma's pc en gang. Av ukjente grunner oppførte kortet seg som ei lefse...hmmm....litt varmt? Og ei optisk mus som plutselig slutta å virke. Har også herpa en USB port på den gamle laptopen min. Litt synd, for den hadde bare en. Edit: Redigert Endret 15. august 2005 av Sponx Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hmm Abit IS7-E to stk. OCZ PowerStream 520w PSU Asus P4C800-E Deluxe Microsoft IME 4.0 Logitech MX510 Regner med at det neste blir DFI NF4 UT Ultra-D Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har ikke ødelagt noe serlig, men på skolen en dag gikk strømmen på pc'ene og det jeg hadde jobbet med lenge var slettet Musen var brukket i mange biter innvendig etterpå Forøvrig et 9800se som fikk en alvorlig sykdom og begynte å vise masse streker rosa streker på skjermen.... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 - 1 stk. tråløst tastatur (uhell, sølte brus på det) Kommer ikke på noe mer. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ett headset, sprengt. To desktop-pc'er, herpa med slegge og diverse. Ett Packard Bell tastatur, moddetistykker. En Packard Bell mus, moddetistykker. Endret 15. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Har ikkje ødelagt noe hardware. -Jar Endret 15. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har ikke ødelagt noe på grunn av meg, men en gang så sprengte cd-rommen min. Jeg hadde satt inn en cd som skulle installere et program. (Cd-rommen var på 50x). Da jeg gikk opp for å lage meg noe mat, hørte jeg det smalt noe kollosalt nede på pc-rommet. Da jeg gikk ned lå det cd-splinter utover i hele rommet og cd-rommen var knust. Noen som har opplevd det samme? Hadde jeg sittet der mens den sprengte hadde jeg fått splinter i høy fart mot meg. Orker ikke å tenke på hva som hadde skjedd da ass Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *hovedkort, med det virka ho ikke fra før. *CD-rom, va masse rart å se på *Mus, slengte den rundt i rommet.... *En mus til... Frustrasjon i cs. Slutta med det etter Razer'n kom. *Gammel PSU. Ojj, hva er denne fine røde bryteren til? *En helt datamaskin med PII, måtte prøve hammeren da. *En Vifte, satt så gått fast at jeg tok skrujærn å knekte den ut. Kommer sikkert på mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå