CS_eR GøY Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg så denne posten her og syntes bare at det var så tragisk at jeg måtte le en ond latter *mwahahahhaha* http://www.hardforum.com/showthread.php?th...threadid=623487 personlig har jeg ødelagt 2 gamle ibm pcr på skolen (vi driver litt med host kremt fixing av gamle pcr på skolen ^^) 1 hovedkort fra en kjøpe pc 1 gf4 128ddr r.i.p (vifta lå for døden og jeg skulle skifte den ut "#"¤¤ hvorfor må de bruke så sinsykt harde klipps hehe) 1 power suply 250w fra en kjøpe pc 1 taisol kjøpe ribbe vifte (smarte meg skulle stoppe den med en skru trekker hahahaha (gøy i ettertid) måtte vente 2 dager for å stikke ned på komplott og kjøpe ny ribbe og vifta(før digital impuls komm) syntes dette var et fryktelig intresangt emne som flere kommer till å få en god latter av Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 *Diskettstasjon(er) Syntes det var temmelig artig å maltraktere disse. *Game HD'er.. (samma grunn) *Laserprinter.. (den var ødelagt inni fra før, men vi fikk det til å vises :smile: ) *Noen gamle PC'er.. *Ei CPU-vifte på skolen: (stakk fingern inni der -> BZZZZ-KNEKK!!. Der gikk det et vifteblad, og vifta fikk kast på seg. Det var litt av et leven, og kjempeartig dagen etterpå da personen som brukte PC'n slo den på. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Har ødelagt en del hardware i min tid jeg og: # Putta inn en 5krone inn i et cdrom drev, fordi jeg hadde lyst på dvd spiller :oops: # Ødelagt et 340watts Chieftec PSU # Ødelagt en Western digital hardisk (40gb) # Mista kabinettet i gulvet (liten bulk i kabinettet) # Ødelagt en skjermkontakt sp skjermen ble ubrukelig # ødelagt et trådløst Logitech tastatur fordi jeg klikka # Ødelagt en 4x cd brenner fordi pcen sto på høykant # Ødelagt et Geforce 2 pro skjermkort pga overklokking # svidd en Celeron 400 da jeg prøvde å klokke den til 700 mhz Det er a litt dog... Har forresten ødelagt noen mobiler og, i vannet... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tre gamle PCer, hvor jeg hadde tatt ut det meste av HW da. Lagde en slik kortfilm hvor jeg og en venn av meg var alene hjemme og tok og knuste den "nye" PCen til min mor. Drit morsom film, synd den ble laget med analogt kamera. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dette kan ta tid: Sony 10X ødelagt pga PCI 60gig disk ødelagt pga PCI 80gig døde av mystisk grunn 80gig (annet merke) døde av ukjent grunn AMD DUron 600 , 650,750,850 XP1600,XP1700,XP1800,XP2000 SOltekSL75DRV2 KT333 Epox 8hka+ KT266a Epox 8hka+ KT266a Scanner av mystisk grunn (lå i skapet og nå virker den ikke) Mustek Gsmart2 (Hadde det i en bukselumme. Etter det har den ikke virket , selvom jeg har forsøkt og lodde litt opptil flere ganger) 21" skjerm hvor bilderøret røk (ikke min feil da ,men alikvell) 14" skjerm som jeg kastet ned for stupet utenfor (80m ned elns) Var iallefall morsomt og se på. Så gamle Data deler: 5-10stk hardisker 200mb > 2stk hardisker 1.6 -->8gig 1stk hardisk 13gig 1stk CDrom som stoppet og virke pga data falt u gulvet. Er vell alt jeg kommer på. MEsteparten ble ødelagt mens jeg hadde vappo og kjøre PCI på langt over 40mhz. Det var ikke sunt Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 *Ei CPU-vifte på skolen: (stakk fingern inni der -> BZZZZ-KNEKK!!. Der gikk det et vifteblad, og vifta fikk kast på seg. Det var litt av et leven, og kjempeartig dagen etterpå da personen som brukte PC'n slo den på. Stakkars påle som satt seg ned for å gjøre noe på data og så kommer det noen rare lyder av ødelegelse som trekker til seg lærere Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Stakkars påle som satt seg ned for å gjøre noe på data og så kommer det noen rare lyder av ødelegelse som trekker til seg lærere ja det er rart hvordan de er tiltrukket av sånt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg er leet og har bare ødelagt (ødelagt er vel ikke rette ordet da..men) en IBM hdd. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 *Ei CPU-vifte på skolen: (stakk fingern inni der -> BZZZZ-KNEKK!!. Der gikk det et vifteblad, og vifta fikk kast på seg. Det var litt av et leven, og kjempeartig dagen etterpå da personen som brukte PC'n slo den på. Artig den ja har ikke ødelagt så mye, (takker høyere makter for det!) eneste datarelatert ting som har vandret til de evige jaktmarker hos meg, er ett tastatur, som omkom etter ett cola nedslag.. R.I.P. Tastatur (2001 - 2003) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ødelegger ikke hw jeg da eneste som dør av hw her oss meg er produskjons feil Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg sprengte en PSU. Tok en løs PSU, koblet til stikkontakten i veggen, mens den blå katoden var koblet til PSU. Ingenting skjedde, men det ville jeg at det skulle gjøre...så jeg skiftet fra 230 volt til 120 (eller hva det nå enn er) Det smalt godt ja! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Mye bra her...har ikke ødelagt noe som jeg husker med vilje. Men det er ting som jeg hadder/har som har blitt ødelagt av seg selv. Må vel finne på noe snart Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Mye bra her...har ikke ødelagt noe som jeg husker med vilje. Men det er ting som jeg hadder/har som har blitt ødelagt av seg selv. Må vel finne på noe snart Ødelake du en PSU ved å skifte fra 230v til 120?? Knakk den ene støtta på et gammelt compaq tastatur pga jeg klikka...de tastatura tåler MYE! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ødelake du en PSU ved å skifte fra 230v til 120?? Jo det stemmer! :wink: rikka på den røde Voltknappen fra 230V til 120V. Det jeg husker er at det smalt litt og så kom det en masse røyk ut fra PSU'en...dette var den første maskinen jeg hadde brukt mine egne penger på, den kosta 14.000kr. Det var da jeg skulle sette den opp for første gang jeg gjorde det...hadde ikke så mye peil på data akkurat da Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ok, here goes 2x AMD Athlon XP 1700+ Palomino 1x EKL_ Vifte 1X VDC 60GB 1X MSI Turbo2B 2X Q-Tec 400W (disse er for billige til å holde i live ) 1X noname mus (skola's) 3X Seagate 512MB (sjekka hvem som tålte flest fall fra hustaket). 1X PSU på skola. Gadd ikke ha dans i gymmen så jeg mekka litt på spenningsjumperen (flytta den over) sånn at vi ikke hadde musikk. Brodern min sier at den pcen ikke funker i dag heller (og det er kanskje litt bra de ikke har sjekka den siden den mangler både harddisk og ram ) Tror ikke det var noe mer, kommer iallefall ikke på noe... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kobla strømforsyninga til lydkortet. Poff. Heldigvis ble ikke noe skadet, untatt lydkortet som luktet svidd i uker etterpå, der det lå i skuffen. Dette er faktisk mindre enn et år siden :oops: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kobla strømforsyninga til lydkortet. Poff. Heldigvis ble ikke noe skadet, untatt lydkortet som luktet svidd i uker etterpå, der det lå i skuffen.Dette er faktisk mindre enn et år siden :oops: dritt bra gjort da et øyebliks blindhet eller? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg var NÆRE ved å ta knekken på mitt GF4 MX da jeg skulle bytte kjøle løsning (den orginale var langt i fra seg sjæl, lagd mange rare lyder, satt løst og var ikke seg sjæl). Da jeg skulle montere den nye (en GF4 kjøler fra microplex som jeg hadde fått besked om passa) Den passa ikke, så jeg måtte borre. Sjekka bare på den ene sida om jeg traff noen ledere. Jeg borra. Og når jeg var ferdig sjekka jeg på den andre sida, og der var jeg to mm fra en leder..... :oops: Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har hærpa en xp 2100+ da jeg skulle ta på ny kjølepasta (var uforsiktig med ESP eller no). Tror også jeg har hærpa et gammelt velocity 4mb skjermkort, men har ikke giddet å dissekere det. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 følgene greier er herpa med vilje, og på skolen: åpnet opp et kabinett på datarommet(når jeg var der alene med noen venner bare selvsagt), og blokkerte ALLE viftene(pcn vakke på da), så skulle vi ha datatime, og en jente(skikkelig dum) satt seg ved pcn.. Det var en innteresant lukt for å si det sånn, fikk ikke med meg så mye av hva som skjedde for jeg måtte gå ut før jeg ikke klarte å holde igjen lattern mer, da jenta lurte på om det var en bombe i den. Fjernet strikken/tannhjul i et titalls cd-rom. skrudd over til 130V. kuttet diverse ledninger. En venn av meg kastet en skjerm ut av vinduet i 3dje etg. ned på parkeringsplassen.. Aldri blitt tatt for noe av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå