Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er min CPI Popcorn skjært?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte nylig en Cpi popcorn, den er veldig tungstartet men går bra. Det sitter trimpotte på den. Jeg var ute å kjørte litt, plutselig kjente jeg at skutern bare dabba av mer og mer helt til den stoppa, jeg fikk startet den igjen på første tråkk men den dør vist jeg gir gass.

Takker på forhånd:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Kjøpte nylig en Cpi popcorn, den er veldig tungstartet men går bra. Det sitter trimpotte på den. Jeg var ute å kjørte litt, plutselig kjente jeg at skutern bare dabba av mer og mer helt til den stoppa, jeg fikk startet den igjen på første tråkk men den dør vist jeg gir gass.

Takker på forhånd:)

Ikke nødvendigvis. Men kanskje. Du må uansett anta at alt er i orden, og sjekke for andre problemer først. Start den, la den gå tomgang i 10 minutt, og prøv å kjør.

hvis du mener den går varm så kan du jo sjekke at kjølinga fungerer f eks at det er noen :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

jeg opplevde noe lignende natt til 17 mai. startet scootern, dne gikk på tomgang, men med en gang jeg ga gass døde den. måtte ta buss hjem og parkere scootern under en blokk i byen.:p

det jeg gjorde etter noe feilsøk var å tømme bensinen helt og legge på ny bensin. og så gikk min igjen. prøv det. høres ikke ut som den er skjært hvis den går på tomgang:P men igjen, jeg har ikke mye peil på scooter.

men kan være dårlig bensin / fukt, vann i bensinen

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...