savage3 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei! Kjøpte nylig en Cpi popcorn, den er veldig tungstartet men går bra. Det sitter trimpotte på den. Jeg var ute å kjørte litt, plutselig kjente jeg at skutern bare dabba av mer og mer helt til den stoppa, jeg fikk startet den igjen på første tråkk men den dør vist jeg gir gass. Takker på forhånd:) Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei! Kjøpte nylig en Cpi popcorn, den er veldig tungstartet men går bra. Det sitter trimpotte på den. Jeg var ute å kjørte litt, plutselig kjente jeg at skutern bare dabba av mer og mer helt til den stoppa, jeg fikk startet den igjen på første tråkk men den dør vist jeg gir gass. Takker på forhånd:) Ikke nødvendigvis. Men kanskje. Du må uansett anta at alt er i orden, og sjekke for andre problemer først. Start den, la den gå tomgang i 10 minutt, og prøv å kjør. hvis du mener den går varm så kan du jo sjekke at kjølinga fungerer f eks at det er noen Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 kan være stempelringer eller topppakning Lenke til kommentar
savage3 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Har skrudd opp sylindern og sett, toppakningen er ny for den satt jeg inn rett før det skjedde, pappa ssa også at det kunne være stempelringene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) jeg opplevde noe lignende natt til 17 mai. startet scootern, dne gikk på tomgang, men med en gang jeg ga gass døde den. måtte ta buss hjem og parkere scootern under en blokk i byen. det jeg gjorde etter noe feilsøk var å tømme bensinen helt og legge på ny bensin. og så gikk min igjen. prøv det. høres ikke ut som den er skjært hvis den går på tomgang:P men igjen, jeg har ikke mye peil på scooter. men kan være dårlig bensin / fukt, vann i bensinen Endret 20. juni 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 trenger ikke tømme den! Sier Til ALLE med moped! ha med kondensfjerner! Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke skjært. Hadde den vært SKJÆRT hadde du ikke klart å bevege på bakhjulet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 trenger ikke tømme den! Sier Til ALLE med moped! ha med kondensfjerner! kan også være dårlig bensin. det var det som trolig skjedde meg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Eit par off topic innlegg, og ein kommentar til dette, er sletta. Kva dykk meiner om utsjånaden på scooterar er ikkje interessant for denne tråden. Hjelp heller trådstartar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå