Gjest Gjest Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei, jeg er en gutt på 16 år som sliter med at jeg er kåt nesten hele tiden, får lissom aldri "runka" det av meg. Har noen samme problem? Eller forslag til bedre metoder en runking!? Seriøse svar plis ? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du er 16år og det du opplever er hormonelt betinget. Veldig lite du kan gjøre med det annet enn å bli eldre. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Om du er som meg, runker du sikkert 10 ganger daglig med store doser sperm hver gang. Det er særlig plagsomt når du blir kåt i de værste situasjoner og føler at du må gå og nappe i løken. Men jo mer du napper, jo mer løk kommer det. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det er nok sånt du vokser av deg Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hehe, sånn vil det noek være en liten stund prøv å gjør det beste av det men ja, utrolig kjedelig når det er feil tidspunkt.. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei, jeg er en gutt på 16 år som sliter med at jeg er kåt nesten hele tiden, får lissom aldri "runka" det av meg. Har noen samme problem? Eller forslag til bedre metoder en runking!? Seriøse svar plis ? Hvis det skjer så ikke tenk så mye på det, tenk på andre ting. Så går det raskt over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg