Merko Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hmm.. Før vell prøve det en dag om han går me på det da,, men tviler sia han så lat .. trur e bare satser på å sende korte mitt inn å få tak i nytt ett å se da.. Sende inn hva da? Skjermkortet? Er vel ikke noe galt med skjermkortet. Om du sender det inn, så sjekker de om det er noe galt med det, om det ikke er noe galt må du betale gebyrer osv. Lenke til kommentar
Madcatatlas Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 http://www.tweaktown.com/reviews/2983/his_radeon_hd_5770_1gb_video_card_in_crossfire/index14.html Ifølge denne testen så bruker 2x 5770 kort i Crossfire ca 300 watt under load. Dette INKLUDERER hele systemet. Og da snakker vi om en i7 cpu på nesten 4gh med mer. Du kjører cpu på stock ser jeg. Og systemet ditt skal ikke være i nærheten av det testoppsettet som brukes i den linken. Dessuten så er jeg rimelig sikker på at oppstart av windows ikke teller som "load" for disse korta. Men mer som idle, uansett ikke maks load (hvor da hele systemet tar 300 watt). Ergo... kan jeg ikke tenke meg at det er gpu som er feilen, kanskje hovedkortet, minne eller bare rett og slett windowsinstallasjonen er korrupt. Er strømkontaktene på begge kortene koblet inn..? Lenke til kommentar
Glennnr1 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 http://www.tweaktown.com/reviews/2983/his_radeon_hd_5770_1gb_video_card_in_crossfire/index14.html Ifølge denne testen så bruker 2x 5770 kort i Crossfire ca 300 watt under load. Dette INKLUDERER hele systemet. Og da snakker vi om en i7 cpu på nesten 4gh med mer. Du kjører cpu på stock ser jeg. Og systemet ditt skal ikke være i nærheten av det testoppsettet som brukes i den linken. Dessuten så er jeg rimelig sikker på at oppstart av windows ikke teller som "load" for disse korta. Men mer som idle, uansett ikke maks load (hvor da hele systemet tar 300 watt). Ergo... kan jeg ikke tenke meg at det er gpu som er feilen, kanskje hovedkortet, minne eller bare rett og slett windowsinstallasjonen er korrupt. Er strømkontaktene på begge kortene koblet inn..? Joda, eg koblet strøm til begge kortene. Windowsen installerte jeg på nytt her for ikke så lenge sia, ble ingen forskjell me det.. Eg trur nok det hovedkortet som ikke e helt rett. Skjermkortan funker helt fint i crossfire på anna data som e helt lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå