mafiamann Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 men fikset nå tror jeg. har montert en 2 kabinett vifter en bak og en nede i front forran, uten støvfilter har det ikke på komplett. veit noen hvor jeg får tak i det ? også har jeg satt på cpu vifta feil vei slik at den suger istedet for å blåse luft på kjøleribba. siden vifta bak på kabinettet er ganske nærme cpu vifta. er dette lurt ? (cpu vifta blåser varm luft utover mot sideveggen på kabinettet og kabinett vifta blåser det videre ut. og den i front bringer inn kald luft med masse støv og dritt. virker stabilt foreløbig iallefall ingen hang ups. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har helle ikke støv filter på viftene mine, tror ikke dette har no serlig å si om hvertfall passer på at det ikke ligger masse støvlag på de, er bare å ta støvsuger og fjerne mens pcn er skrudd av. Det jeg har gjort i pcn min er å montere en på sidendøren som blåser inn, en foran som blåser ut og en bak som blåser inn. Slik at det blir sirkulasjon i kabinettet og luften byttes ofte. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 men jeg kan ikke ha en i sidedøren min da. har en q-tek kabinett. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 oki... du kan jo ha en bak og en foran.. et til å trekke inn luft og en tar den ut. eller flere... lurt å ha en som blåser ut også for da trekker det mer..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå