Gjest Usikker Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei! Til min forskrekkelse har jeg funnet ut at min samboer(gjennom 3 år) fremdeles har følelser for en ex. Dette har hun aldri sagt til meg, men er noe jeg tilfeldig kom over på mobilene hennes. Spørsmålet er hvordan jeg skal takle dette? Har ikke konfrontert henne med det jeg har lest, siden det vil skape to flaue situasjoner. Er det mulig at hun fremdeles kan ha følelser for en ex, mens samtidig elske meg? Hun påstår i alle fall at hun elsker meg. Kan jeg kreve at hun slutter å snakke med exen, eller blir jeg da kontrollerende og vanskelig? Og ville ikke noe slikt gjort det verre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tviler på at du kan ha forelskelse-følelser for flere personer da en forelskelse vil trekke alt fokus bort til den personen. Å elske flere går etter det jeg vet. Jeg syns du skal konfrontere problemet, spørre om hva som vil skje. Snakke om det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tror ikke tvang og kontroll er veien å gå. Hun er et selvstendig menneske og kan gjøre hva hun vil. Prøv heller å spill på lag, si ifra til henne, vis modenhet ved at du kan være ærlig med henne. Som Gavekort sier, snakk om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå