fredes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) har ett raskt spørsmål. hadde tenkt til å begynne litt med minecarts men har et problem med å få de til å gå fort i oppoverbakker, noen som vet hvordan jeg kan få minecarts til å gå fort i oppoverbakker? Boosters. De som går parallelt med banen funker best. Auto-reset eller en som fungerer i begge retninger (en retning om gangen). Velg det som passer best for deg. De halvautomatiske er kjipe hvis du befinner deg i feil ende av banen , og boostern er stilt feil vei. På den delen av banen min som går ned en sjakt til bedrock, har jeg måttet slenge inn en booster ganske nær toppen. Jeg plasserte to boostere like etter hverandre, en i hver retning, for at jeg skal slippe å tidvis være nødt til å resette den manuelt. Det finnes også en teit mod som lar deg starte og stoppe vognene som du vil. Maks fart umiddelbart. Endret 10. oktober 2010 av fredes Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nye dimensjonen notch jobber med! :O Holy shit :O Gler meg sjukt til haloween, og det er ikkje godteriet eg ser fram til Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 epic! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Noen som kan linke meg den "power mining" videoen? Edit: Fant den. legger til link i første post. Endret 10. oktober 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ser ut som lava/magma gravel. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 må man starte nyt game for å få sånne huler og nye mineraler eller kommer de inn i spillet? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (bs) Z.. Det der er pissgammelt, og har aldri vært ekte (sant). Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kom over denne tråden nå nettopp, og bare må ha den under "Mine inlegg". Kommer til å følge med og delta en del her fremover, tror jeg Prøvde spillet for første gang for et par-tre dager siden, og synest det er rått Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 ENDA mer bais om Herobrine? Djiz. Menmen. Hell Biome (fast travel world) GLÆR MÆ. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det en slags easter egg? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nei, det er bare tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det en slags easter egg? Herobrine? eller "HIM" Det er en hoax. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det en slags easter egg? Herobrine? eller "HIM" Det er en hoax. Og en hoax er igjen? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Eg har nå skaffet meg en stor kiste full med fakler. Bare ett likte stykke til to kister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det en slags easter egg? Herobrine? eller "HIM" Det er en hoax. Og en hoax er igjen? Hoax er bare noe tull. Det er en spøk. Ofte blir den brukt til å spre frykt blant folk, og så sender de den videre osv. Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei Har nettopp satt opp en privat SMP server, men vet ikke om alt fungerer som det skal. Kunne de som har tid bare stukket innom serveren og gitt tilbakemelding her på om det lagget, var feil, eller om dere rett og slett ikke greide å komme inn? Lar serveren stå oppe fra nå av, og til 10-tiden. server-ip'en er: 79.160.160.146:25565 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 jeg har to bilder av av mapen på saven min en som viser diamanter og en som viser hvordan mapen ser ut ovenfra. går det ann og legge bilde med diamanter over det andre slik jeg kan se hvor diamantene er? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du sier jo selv hvordan du gjør det, hvorfor spørre her om lov først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå