Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

har ett raskt spørsmål. hadde tenkt til å begynne litt med minecarts men har et problem med å få de til å gå fort i oppoverbakker, noen som vet hvordan jeg kan få minecarts til å gå fort i oppoverbakker?

Boosters. De som går parallelt med banen funker best.

Auto-reset eller en som fungerer i begge retninger (en retning om gangen). Velg det som passer best for deg.

De halvautomatiske er kjipe hvis du befinner deg i feil ende av banen , og boostern er stilt feil vei.

På den delen av banen min som går ned en sjakt til bedrock, har jeg måttet slenge inn en booster ganske nær toppen. Jeg plasserte to boostere like etter hverandre, en i hver retning, for at jeg skal slippe å tidvis være nødt til å resette den manuelt.

 

Det finnes også en teit mod som lar deg starte og stoppe vognene som du vil. Maks fart umiddelbart.

Endret av fredes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Er det en slags easter egg?

Herobrine? eller "HIM"

 

Det er en hoax.

 

Og en hoax er igjen?

Hoax er bare noe tull. Det er en spøk. Ofte blir den brukt til å spre frykt blant folk, og så sender de den videre osv.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har nettopp satt opp en privat SMP server, men vet ikke om alt fungerer som det skal. Kunne de som har tid bare stukket innom serveren og gitt tilbakemelding her på om det lagget, var feil, eller om dere rett og slett ikke greide å komme inn?

 

Lar serveren stå oppe fra nå av, og til 10-tiden.

 

server-ip'en er:

 

79.160.160.146:25565

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...