Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Etter å ha samlet en hel haug med leier drev jeg å konstruerte et lite hus på toppen av et fjell. Plutselig hører jeg den "ptsssss" lyden som crawlers lager like før de ekspolderer og så forsvinner en stor del av veggen min og jeg blir kastet til andre siden av rommet. Der gjentar opplevelsen seg.

 

post-117224-1286718182,405_thumb.jpg

 

post-117224-1286718187,2225_thumb.jpg

 

Nå må jeg ut å lete etter mer leire.

 

Hvordan lager du murstein, og hvor finner du leire? har spilt en del, men har ikke funnet det >.>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner leire like ved vann. De er ganske sjeldne, og enkelte maps har veldig lite eller veldig mye.

Én leireblokk gir 4 leireklumper. Stekte leireklumper blir til murstein, 4 murstein blir til en murblokk.

 

Du kan bruke cartographer for å sjekke om det er lite leire på mappet dit. Eventuelt for å finne leira.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

jeg har begynt å spille en stund nå og kan ikke minnes å ha sett clay en eneste gang.

 

Jeg har funnet masse clay. En ting er jeg sikker på, Notch hadde veldig lite clay på kartene en gang i tida. En ting jeg mistenker er at leire kan spawne randomly fra sand i vannkanten. Om det er tilfellet, vil gamle kart ha mye leire, men ikke ta mitt ord for det. Imidlertid synes jeg det virker som leire har kommet steder det ikke var leire før.

Lenke til kommentar

Er det flere som har opplevd at brukerkontoen til minecraft har forsvunnet?. Jeg registrerte en konto og kjøpte spillet, jeg fikk prøvd det én økt og så forsvant kontoen min. Når jeg prøver å gjenopprette passordet mitt får jeg beskjed om at brukeren ikke finnes. Pengene ble selvfølgelig trukket fra kontoen min. :(

 

Jeg har prøvd å sendt en mail og forklart situasjonen, men det er nå en uke siden og jeg har ikke fått noe respons. Har dere noen idéer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...