Mollis123 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Etter å ha samlet en hel haug med leier drev jeg å konstruerte et lite hus på toppen av et fjell. Plutselig hører jeg den "ptsssss" lyden som crawlers lager like før de ekspolderer og så forsvinner en stor del av veggen min og jeg blir kastet til andre siden av rommet. Der gjentar opplevelsen seg. Nå må jeg ut å lete etter mer leire. Hvordan lager du murstein, og hvor finner du leire? har spilt en del, men har ikke funnet det >.> Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er ganske sjeldent. Du finner det langs kystlinjen sammen med sand. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Du finner leire like ved vann. De er ganske sjeldne, og enkelte maps har veldig lite eller veldig mye. Én leireblokk gir 4 leireklumper. Stekte leireklumper blir til murstein, 4 murstein blir til en murblokk. Du kan bruke cartographer for å sjekke om det er lite leire på mappet dit. Eventuelt for å finne leira. Endret 10. oktober 2010 av fredes Lenke til kommentar
Mollis123 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) i samme høyde som sanden eller må du grave en del? Endret 10. oktober 2010 av Mollis123 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du finner leire like ved vann. De er ganske sjeldne, og enkelte maps har veldig lite eller veldig mye. Én leireblokk gir 4 leireklumper. Stekte leireklumper blir til murstein, 9 murstein blir til en murblokk. Må rette litt på deg der, 4 murstein, 2x2, blir til ei murblokk Lenke til kommentar
fredes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Må rette litt på deg der, 4 murstein, 2x2, blir til ei murblokk Rogertory, retta i posten min. i samme høyde som sanden eller må du grave en del? Du vil se dem, ja. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg har begynt å spille en stund nå og kan ikke minnes å ha sett clay en eneste gang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Rart. Synes jeg finner clay titt og ofte. Bare og ta en liten spasertur på stranda så finner man jo det fort. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er lite leier på karet mitt, så det jeg mista i eksplosjonen må jeg jobbe hardt for å finne igjen, mulig det er mer av det på noen kart, men det er iallefall lite hos meg. Må seile en del rundt i båt før jeg finner noe. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 nå fant jeg ihvertfall en god ting med å ha vinter, vann fryser jo til is. da kan jeg fryse source-blocks av vann, og bygge ting av is xD Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg har begynt å spille en stund nå og kan ikke minnes å ha sett clay en eneste gang. Jeg har funnet masse clay. En ting er jeg sikker på, Notch hadde veldig lite clay på kartene en gang i tida. En ting jeg mistenker er at leire kan spawne randomly fra sand i vannkanten. Om det er tilfellet, vil gamle kart ha mye leire, men ikke ta mitt ord for det. Imidlertid synes jeg det virker som leire har kommet steder det ikke var leire før. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Five new blocks for the spooky Halloween update so far. ! 2 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Lanterne, gresskar, hell-block, (Biome-spesifikke blokker?) Håper han fikser minecarts til multiplayer. Endret 10. oktober 2010 av Fluesoppen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Må si jeg ikke helt liker den nye månen dere fikk meg til å laste ned Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 håper han fikser trappene i halloween-updaten, legger til seasons, og lar oss skifte spawn. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 no idea, men lanterne sikkert ja, og kanskje noen for hell portals? Utenom det vanlige folk ønsker håper jeg notch legger til så vi kan ctrl-klikke items for å slippe dra ting fra/til inventory/chests, tar for lang tid slik som det er nå Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 har ett raskt spørsmål. hadde tenkt til å begynne litt med minecarts men har et problem med å få de til å gå fort i oppoverbakker, noen som vet hvordan jeg kan få minecarts til å gå fort i oppoverbakker? Lenke til kommentar
@b Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Noen som har store prosjekter de kunne trenge hjelp til? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nye dimensjonen notch jobber med! :O 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er det flere som har opplevd at brukerkontoen til minecraft har forsvunnet?. Jeg registrerte en konto og kjøpte spillet, jeg fikk prøvd det én økt og så forsvant kontoen min. Når jeg prøver å gjenopprette passordet mitt får jeg beskjed om at brukeren ikke finnes. Pengene ble selvfølgelig trukket fra kontoen min. Jeg har prøvd å sendt en mail og forklart situasjonen, men det er nå en uke siden og jeg har ikke fått noe respons. Har dere noen idéer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå