D02 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) har laget et diskotek. gulvet edit: filmen ble litt kort og ikke så bra, men man ser at lysene lyser i forskjellig tidsppunkt. Endret 10. oktober 2010 av D02 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Vel vel... Slik endte kvelden på minecraft ja... Etter å tydeligvis ha droppa ei bøtte med lava, grov Merkoen seg ned i bakken og forsegla holet med jord, i håp om at eg ikkje såg han… Det var kun oss to på serveren, så det er unødvendig å spele uskyldig. Ei lavablokk kjem ikkje frå ingenting. Griefing er nulltoleranse. Og ja, eg har automatisk backup. Har backups frå tidlig september til klokka 10 idag. Så det var nyttelaust. Endret 10. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
fredes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Haha, var vel verd et forsøk. Vulkanutbrudd? Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Seriøst.. hater griefers. Hva er poenget liksom? Føler man seg bedre etter å ha ødelegge ting som andre har bygget? Helt enig med null toleranse. Endret 10. oktober 2010 av Norbit 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Faen for en dust. Fint at du har backup, da. Har han fyren bruker her? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Veit ikkje. Har absolutt ingen sympati for griefers. Kva er poenget? Kva glede får du ut av å sette fyr på ting folk har arbeida for? På 4chan diskuterar dei av og til lenge og vel diverse griefing-metoder. "LOL, delicious tears" Eg griner ikkje, eg blir bere forbausa over korleis ein kan gjere slikt, når det er heilt meiningslaust. Det blir omtrent som å kaste stein på supermann. ROFL xD, sure showed him!!11!!!!1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Veit ikkje. Har absolutt ingen sympati for griefers. Kva er poenget? Kva glede får du ut av å sette fyr på ting folk har arbeida for? På 4chan diskuterar dei av og til lenge og vel diverse griefing-metoder. "LOL, delicious tears" Eg griner ikkje, eg blir bere forbausa over korleis ein kan gjere slikt, når det er heilt meiningslaust. Det blir omtrent som å kaste stein på supermann. ROFL xD, sure showed him!!11!!!!1 Det er ikke så lett å forstå synes jeg. Jeg vil anta at det er den klassiske guttestreken, som er blitt til et slags fenomen på nettet. Denne artikkelen retter søkelyset mot noen ekstreme tilfeller. Endret 10. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Mitez Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva gjør dere som regel først når dere starter en ny world? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 finner tre -> lager en benk -> lager en hakke og lager en hule som er 5x5 og går ned til bunn. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hugger trær -> miner coal -> lager hule -> setter opp fakler -> ??? -> profit Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Noen som har brukt brownan minecraft-overviewer? Jeg får det ikke til å fungere, har lagt inn alt av python tingene programmet krever, det kjenner igjen verdenene mine, men når jeg prøver å kjøre det får jeg feilmelding "invalid world number or directory". Bruker kommando: "gmap world 1 c:\mc" i CMD etter å ha gått i mappen filene ligger i. Noen som har forslag til hva jeg skriver feil? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Prøv med world1 (uten mellomrom). Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) får samme feilmelding. Kommer opp at måten man skal bruke det på er "gmap [OPTIONS] <World # / Path to World> <tiles dest dir>" Skjønner ikke helt hva <tiles dest dir> er for noe, ifølge readme virker det som at man skal bruke kommandoen jeg har brukt. Edit: nå føler jeg meg dum, man skulle ikke skrive "World 1" men bare "1" Endret 10. oktober 2010 av Smeltelim Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva med å bruke hele adressen: C:\Users\<DittNavn>\AppData\Roaming\.minecraft\saves\World2? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Noen som har brukt brownan minecraft-overviewer? Jeg får det ikke til å fungere, har lagt inn alt av python tingene programmet krever, det kjenner igjen verdenene mine, men når jeg prøver å kjøre det får jeg feilmelding "invalid world number or directory". Bruker kommando: "gmap world 1 c:\mc" i CMD etter å ha gått i mappen filene ligger i. Noen som har forslag til hva jeg skriver feil? gmap world c:\mc det burde være alt, og må da kjøres i katalogen world-mappa ligger i. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Etter å ha samlet en hel haug med leier drev jeg å konstruerte et lite hus på toppen av et fjell. Plutselig hører jeg den "ptsssss" lyden som crawlers lager like før de ekspolderer og så forsvinner en stor del av veggen min og jeg blir kastet til andre siden av rommet. Der gjentar opplevelsen seg. Nå må jeg ut å lete etter mer leire. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 crawlers Creepers! 3 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 gmap world c:\mc det burde være alt, og må da kjøres i katalogen world-mappa ligger i. Fikk det til rett etter jeg postet i sta, måtte bruke "gmap 1 c:\mc" mc.smeltelim.com Har såvidt begynt på ett nytt kart i dag etter å ha rotet rundt på ett annet uten noe mål eller mening og bare bygd rot i altfor mange timer. Skal planlegge det nye skikkelig så det blir bra, gjør alt i alpha singleplayer Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Synd du må drepe de for krutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå