henbruas Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Den er fullstendig hul. BTW: Ikke siter bilder. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Holder på å streame Minecraft hvis noen har lyst til og se på. http://www.livestream.com/minecraft001 hvilken texture pack er det? http://painterlypack.net/ hvordan sletter jeg moder Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 slett mappen som heter bin. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 slett mappen som heter bin. takker Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har ikke mye å finne på i kveld, så jeg har startet å streame igjen. http://www.livestream.com/minecraft001 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Her er da min "Tog Stasjon" Dette er på en save jeg ikke spiller på lenger, har planer om å lage noe lignende på den jeg spiller på nå. Den er ikke perfekt, og avhenger av at du kommer tilbake med minecarten Velg hvilken vei du skal. Forøvrig bare 2 veier å gå Trykk på knappen og en minecart kommer. Funker bare 75% av tida. Har ikke lang nok delay. Må ofte trykke flere ganger på knappen. Den evige loopen til minecarten du skal sitte i. Den evige loopen til minecarten som skal hente den andre minecarten når du kommer tilbake. Her kommer da du tilbake og en minecart henter den andre og de går tilbake til den evige loopen. All redstone skjult under. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 skal lage et diskogulv, men klarer ikke få lampene til å blinke. her er stedet. noen som ser en løsnng på problemet? vil også ha en av/på bryter for å kunne skru av og på lysene. takker for hjelpen Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 når jeg gravde helt ned til bunnen av jorda, gravde jeg opp en blokk som lot meg se det som var under spillverdenen (bare lyseblått). hva skjer om jeg hopper ned gjennom hullet? dør jeg, havner jeg i et evig fall hvor jeg ikke kan komme opp, vil jeg flyte rundt som i vann, eller vil jeg bare stå det? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 når jeg gravde helt ned til bunnen av jorda, gravde jeg opp en blokk som lot meg se det som var under spillverdenen (bare lyseblått). hva skjer om jeg hopper ned gjennom hullet? dør jeg, havner jeg i et evig fall hvor jeg ikke kan komme opp, vil jeg flyte rundt som i vann, eller vil jeg bare stå det? Kopier saven din --> prøv å hoppe nedi? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Du faller i ca 10 sekunder før du dør Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 vet ikke hvordan jeg kopierer saven når det eneste jeg fikk når jeg lastet ned spillet var en .exe fil, og det står ikke noe copy når jeg velger save-fil. men uansett, sto på minecraftwiki av jeg ville miste liv helt til jeg døde, samme som å gå i lava. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Saven din finner du her: C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Roaming\.minecraft\saves Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nokon som vil komme innom 80.212.78.192 ? Har oppgradert nettet, og vil stress-teste det litt. Så flott om sann cirka alle vil komme innom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kommer innpå jeg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Får ikke koblet til, jeg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg kommer meg ikke inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ikke jeg heller Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmm… Det ser ikke ut som noen kommer seg inn. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Whaaaaat? *gå og banke ruter* Jaha, eg hadde visst fått tildelt ein ny intern IP :/ Fiksa no, hopefully. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå