Pokey Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 jeg har ett problem. jeg spilte minecraft plutselig bugga hele spillet seg og når jeg hadde restarta pcen var savegamen borte. hva skal jeg gjøre Sikker på at den er borte? Det skjedde med meg en gang, da jeg startet spillet sto det at verdenen var tom, men da jeg begynte å spille der viste det seg at jeg var på samme verden med alle greiene jeg hadde bygget, bare med tom inventory og annen spawn. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 vil trær jeg hogger ned vokse opp igjen? så det ikke bare er en masse flyvende busker overalt.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 noen som har opplevd at man finner en spawner så er det ngen ting i den? jeg spiller uten monster. kan det ha noe med det å gjøre at jeg ikke får? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hva er en spawner? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 noen som har opplevd at man finner en spawner så er det ngen ting i den? jeg spiller uten monster. kan det ha noe med det å gjøre at jeg ikke får? Du får ikke noe i spawneren, men i kistene rundt den. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 det er jo enten en gris eller en zombie som løper rundt inni buret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det er en mob-spawner. Du kan ikke plukke dem opp/ Få tak i de små dyrene Lenke til kommentar
D02 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 det er ikke det som er problemet. jeg har fåt en spawner før. da var det en zombie i den, men nå fant jeg en ny(i en annen save), men der var det ingen :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er fordi du er på Peaceful. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Da er jeg ferdig med å flate ut et område for pyramiden min og har fått bygget et enkelt rammeverk. Har "bare" tatt en ukes tid. Som man kan se av det nederste bildet måtte jeg fjerne et halvt fjell. Endret 8. oktober 2010 av Henrik B Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 jeg har ett problem. jeg spilte minecraft plutselig bugga hele spillet seg og når jeg hadde restarta pcen var savegamen borte. hva skal jeg gjøre Sikker på at den er borte? Det skjedde med meg en gang, da jeg startet spillet sto det at verdenen var tom, men da jeg begynte å spille der viste det seg at jeg var på samme verden med alle greiene jeg hadde bygget, bare med tom inventory og annen spawn. jeg starta save igjen. men jeg har ikke gått så veldig mye rundt forbi men nå har jeg begynt og spille på den gammle saven min Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da er jeg ferdig med å flate ut et område for pyramiden min og har fått bygget et enkelt rammeverk. Har "bare" tatt en ukes tid. Som man kan se av det nederste bildet måtte jeg fjerne et halvt fjell. har di lite og gjøre. forsi jeg har mye lekser du kan få gjøre for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Henrik, gjorde du det for hånd eller brukte du tnt? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 For hånd. Vanskelig å skaffe TNT i SMP, det er ingen creepers. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 var vel moro å fjerne det fjellet ja? lol blir sikkert utrolig kul når den er ferdig. holder selv bare på å utforske atm, har ikke fått bygget noe spesielle greier ennå, men tenker det første skal bli et fyrtårn. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvor lastet du ned månen? Må ha den eg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Månen Tutorial 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som har en like skummel sol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå