Merko Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det at trådstarter linker til hacks man kan bruke for å komme seg lettere frem fikk meg til og lure på hvordan noen her spiller. Er det ikke det som er halve moroa? Grave seg ned, lage stige\trapp opp osv. Hacks ødlegger jo halve gleden.. 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det at trådstarter linker til hacks man kan bruke for å komme seg lettere frem fikk meg til og lure på hvordan noen her spiller. Er det ikke det som er halve moroa? Grave seg ned, lage stige\trapp opp osv. Hacks ødlegger jo halve gleden.. Men på den andre siden, å lage megastore konstruksjoner er jo også halve gleden, som man kanskje ikke kan gjøre uten hacks. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bare lurer på en ting, spillet får jo regelmessig oppdateringer. Hvordan får man disse egentlig? Må man laste ned minecraft.exe'n på nytt eller er det auto update i spillet? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så vidt jeg kan se var det WoM-klienten det ble linket til i førstepost, den fungerer bare på minecraft classic, ikke alpha som de fleste her inne spiller. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Bare lurer på en ting, spillet får jo regelmessig oppdateringer. Hvordan får man disse egentlig? Må man laste ned minecraft.exe'n på nytt eller er det auto update i spillet? auto Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bare lurer på en ting, spillet får jo regelmessig oppdateringer. Hvordan får man disse egentlig? Må man laste ned minecraft.exe'n på nytt eller er det auto update i spillet? Spillet vil oppdatere seg automatisk i de fleste tilfeller, men man kan også gjøre det manuelt om man ønsker det ved å laste ned en ny klient fra minecraft.net. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Av og til blir klienter korrupte og auto update funker ikke. da er det bare å laste ned ny klient. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Får håpe at ting som ikkje er haloween-tema kjem FØR 31. oktober. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) JAahhh!! Pappa gikk med på å kjøpe spillet allikevel ! EDIT: Ooooo Gleder meg til halloween Endret 4. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) KLOKKE!!!! :!: Gleder meg vilt til fiskestang også. Endret 4. oktober 2010 av Romis Lenke til kommentar
fredes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har hatt fiskestang leeenge. Fisker zombier med den, enn så lenge. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fullstendig klar over det, men nå kan den brukes til noe fornuftig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Connect til denne: 5.184.43.130 er min egen server, burde funke.. Kan gjøre hva dere vil, ha hvilket kit dere vil - uansett hva. Eller gjøre ting på normal måten. Er en sandkasse server kan du si Og igjen: 5.184.43.130 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Biomes! Woohoo! Litt kjedelig med fakkel-oppdateringen. Spesielt siden jeg sikkert har noen tusen fakler rundt omkring. Sukk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Litt kjedelig med fakkel-oppdateringen. Spesielt siden jeg sikkert har noen tusen fakler rundt omkring. Sukk. Han kommer til å erstatte item-ID-en til fakler med lamper, sånn at alle fakler som allerede er plassert ut blir lamper. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fra bmund sin server. http://www.youtube.com/watch?v=lkLkh8dXbik Begynner å bli en stund siden vi lagde denne, men jeg klarte først i dag og surre meg til å sette sammen videoen og laste den opp. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå har jeg akkuratt laget meg 13824 fakler, så kommer ikke til å gå tom før om en stund 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå