Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

en bra pc + fraps

slutter å ta video etter noen secunder. må jeg ha pro for å filme så lenge jeg vil?

:)

For mer enn ca 30sek (tror det er det nå også), må du ha registrert versjon av fraps, ja.

Hvordan du skaffer det er opp til deg. Koster 100kr eller noe, så har du for alltid, inkl. alle updates.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle disse forskjellige teknikkene for å optimalisere gruvedriften er litt rare synes jeg. Er det ingen som har tenkt på hvor mye du finner av gull, jern og diamant er direkte avhengig av hvor mange blokker du ser, altså hvor mange blokker du graver frem, og det alene.

Så da vil du minimere tiden du bruker på å gjøre noe annet. Da vil det være mest effektivt å bare grave rett frem. Når du møter lava snur du og går en annen vei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Søren og.. jeg er hekta men kan ikke kjøpe spillet :(

Jeg har ikke bankkort / paypal og mamma/pappa nekter å kjøpe ting på utenlandske sider....

Nuvel... jeg kan spille alpha da.... Var visst freeplay weekend, og etter den kunne jeg spille offline..

Men jeg vil spille online, fordi noen av kompisene til broren til kompisen min har en server oppe å går 24/7......

AAArgh.... jeg får ikke kort før bursdagen min i februar.. men det er lenge til :(

Lenke til kommentar

Visa SpendOn. Kjøp på Narvesen (eller annen butikk, er ikke helt sikker på hvor de finnes) for cash, bruk som vanlig visakort på nettsider.

EDIT: Etter å ha sjekket nettsiden deres har jeg funnet ut at de i tillegg fåes på 7-Eleven, og kan bestilles fra Spendon.no (som er uaktuelt for deg).

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Er ikke 7-eleven / Narvesen her hvor jeg bor....

Men i helvete da... selv om jeg har på peaceful blir jeg redd ned i den svære grotta som går over alt og helt ned til lavaen.. har enda ikke satt fakler over alt...

Lenke til kommentar

Nettop kjøpt meg minecraft etter ei uke eller mer med offline (fra free-weekend). Vet at det er sinnsykt mange norske servere og sånt, men vet ikke hvor / hvordan man skal starte onlinespillingen. Regner med at det er konstruksjon det går mest i, og jeg har ikke sinnsyke skills i det enda, men vært fett å testa onlinedelen og.

Tips?

Lenke til kommentar

Jojo, skjønner jo hvor jeg kan finne servere hen. Men er liksom litt uhm..beskjeden? Pluss at jeg ikke har peiling på hvilke uskrevne regler det er på serverne. For alt jeg vet så er det områder som er dedikert til enkelte ting etc, sosiale normer etc. Eller er de fleste servere bare ett stort lekerom med plenty med lego?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...