TheCatIsALie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 en bra pc + fraps slutter å ta video etter noen secunder. må jeg ha pro for å filme så lenge jeg vil? For mer enn ca 30sek (tror det er det nå også), må du ha registrert versjon av fraps, ja. Hvordan du skaffer det er opp til deg. Koster 100kr eller noe, så har du for alltid, inkl. alle updates. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Snekra sammen en liten tut video om hvordan en kan mine best, som nevnt tidligere i tråden her. Tør jeg spør hvordan du får så kule ting? Tekstur du tenker på? er ikke den jeg bruker, er denne: http://minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=25676 Hvordan legger jeg til "texturen" da? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du finner vel en texture pack tutorial der et sted. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alle disse forskjellige teknikkene for å optimalisere gruvedriften er litt rare synes jeg. Er det ingen som har tenkt på hvor mye du finner av gull, jern og diamant er direkte avhengig av hvor mange blokker du ser, altså hvor mange blokker du graver frem, og det alene. Så da vil du minimere tiden du bruker på å gjøre noe annet. Da vil det være mest effektivt å bare grave rett frem. Når du møter lava snur du og går en annen vei. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvordan lager man et sånn kart, bilde? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvordan lager man et sånn kart, bilde? http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=13134 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du har vel ikke laget det der alene? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Søren og.. jeg er hekta men kan ikke kjøpe spillet Jeg har ikke bankkort / paypal og mamma/pappa nekter å kjøpe ting på utenlandske sider.... Nuvel... jeg kan spille alpha da.... Var visst freeplay weekend, og etter den kunne jeg spille offline.. Men jeg vil spille online, fordi noen av kompisene til broren til kompisen min har en server oppe å går 24/7...... AAArgh.... jeg får ikke kort før bursdagen min i februar.. men det er lenge til Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Visa SpendOn. Kjøp på Narvesen (eller annen butikk, er ikke helt sikker på hvor de finnes) for cash, bruk som vanlig visakort på nettsider. EDIT: Etter å ha sjekket nettsiden deres har jeg funnet ut at de i tillegg fåes på 7-Eleven, og kan bestilles fra Spendon.no (som er uaktuelt for deg). Endret 2. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er ikke 7-eleven / Narvesen her hvor jeg bor.... Men i helvete da... selv om jeg har på peaceful blir jeg redd ned i den svære grotta som går over alt og helt ned til lavaen.. har enda ikke satt fakler over alt... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nettop kjøpt meg minecraft etter ei uke eller mer med offline (fra free-weekend). Vet at det er sinnsykt mange norske servere og sånt, men vet ikke hvor / hvordan man skal starte onlinespillingen. Regner med at det er konstruksjon det går mest i, og jeg har ikke sinnsyke skills i det enda, men vært fett å testa onlinedelen og. Tips? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er jo bare å sjekke ut "sosial spilling"-kategorien her eller så førstepost, det er nok av norske servere der. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jojo, skjønner jo hvor jeg kan finne servere hen. Men er liksom litt uhm..beskjeden? Pluss at jeg ikke har peiling på hvilke uskrevne regler det er på serverne. For alt jeg vet så er det områder som er dedikert til enkelte ting etc, sosiale normer etc. Eller er de fleste servere bare ett stort lekerom med plenty med lego? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Enkleste: Lag egen server og spill med venner. Da unngår du at folk kan ta tingene du har lagd å ta ære for det, og at save blir sletta. Og du kan spille når du vil. Det gjør iallefall jeg. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg skjønner ikke at man fortsatt må port forwarde for å hoste noe som helst... Jeg har 2 rutere og har ikke funnet noen instruks på hvordan man skal gjøre det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå