Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig er det freddan, og ATP 0.32 er klar. =)

Changelog:

v.0.32

- New flowers

- Fixed mushrooms

- Reworked clouds

Denne videoen er ikke helt up to date, forhåpentlig er pakken enda litt bedre nå, men den gir en grei pekepinn på hvordan pakken får minecraft til å se ut:

http://www.youtube.com/watch?v=MuP8dFsmUv8

ATP for minecraft v0.32.rar

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Begge deler. Kombiner en minecart med en kiste, og du har en minecart der du kan lagre ting. Og kombiner en furnace med en minecart, og du har en motorisert minecart.

kjipt at dette ikke funker på SMP atm :/ men håper notch fikser det innen noen uker :) kansje i dag :D

Lenke til kommentar

Hei

Har satt opp en server nå, men jeg vil gjerne har en whitelist på den. Av en eller annen grunn finner jeg ikke ut hvordan man gjør dette. Det er ingen filer i servermappene angående dette, kun ban-lister. Må jeg lage en fil for dette, eller er det noen konfigurasjonsinstillinger jeg må endre?

Takk

Lenke til kommentar

Jeg spiller multiplayer med meg selv og dama, er det slik at det ikke er noen fiender mobs på nattan? har ikke sett noen enda, en annen ting er at noen ganger hugger vi blokker som ikke vil bli borte, de spawner opp igjen på nytt når de er hygget vekk.

Spillet er i alpha mode, det forklarer hvorfor blokker kommer på nytt. Du kan også ha latency (ping) slik at serveren ikke oppfatter at du faktisk har fjernet den.

Mobs i MP finnes ikke, og hvis du finner de i dungeons kan du ikke drepe de. Om du skulle komme over griser e.l. kan du heller ikke drepe de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...