Unlimited LTD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Begge deler. Kombiner en minecart med en kiste, og du har en minecart der du kan lagre ting. Og kombiner en furnace med en minecart, og du har en motorisert minecart. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Endelig er det freddan, og ATP 0.32 er klar. =) Changelog: v.0.32 - New flowers - Fixed mushrooms - Reworked clouds Denne videoen er ikke helt up to date, forhåpentlig er pakken enda litt bedre nå, men den gir en grei pekepinn på hvordan pakken får minecraft til å se ut: http://www.youtube.com/watch?v=MuP8dFsmUv8 ATP for minecraft v0.32.rar Endret 1. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Begge deler. Kombiner en minecart med en kiste, og du har en minecart der du kan lagre ting. Og kombiner en furnace med en minecart, og du har en motorisert minecart. kjipt at dette ikke funker på SMP atm :/ men håper notch fikser det innen noen uker kansje i dag Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ingen Secret Friday :/ Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei Har satt opp en server nå, men jeg vil gjerne har en whitelist på den. Av en eller annen grunn finner jeg ikke ut hvordan man gjør dette. Det er ingen filer i servermappene angående dette, kun ban-lister. Må jeg lage en fil for dette, eller er det noen konfigurasjonsinstillinger jeg må endre? Takk Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 kommer jo helt an på hvilket serverprogram du bruker det da Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Kjører den offisielle serveren, må jeg bruke en av de uoffisielle? Edit: Fikk det til nå. Installerte Simpleserver. Endret 1. oktober 2010 av Rockie Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 http://www.objectiveministries.org/zounds/review-minecraft.html :!: Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vet ikke om den er postet før, men en fantastisk trailer laget av en norsk minecraft spiller. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) http://www.objectiveministries.org/zounds/review-minecraft.html :!: Haha. Great success! Vet ikke om den er postet før, men en fantastisk trailer laget av en norsk minecraft spiller. Tja. Vareide er aktiv i denne tråden, han. Endret 1. oktober 2010 av wingeer Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hva bruker dere for å ta opp video uten lag osv? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hva bruker dere for å ta opp video uten lag osv? En middelmådig kraftig PC og fraps Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg spiller multiplayer med meg selv og dama, er det slik at det ikke er noen fiender mobs på nattan? har ikke sett noen enda, en annen ting er at noen ganger hugger vi blokker som ikke vil bli borte, de spawner opp igjen på nytt når de er hygget vekk. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg spiller multiplayer med meg selv og dama, er det slik at det ikke er noen fiender mobs på nattan? har ikke sett noen enda, en annen ting er at noen ganger hugger vi blokker som ikke vil bli borte, de spawner opp igjen på nytt når de er hygget vekk. Spillet er i alpha mode, det forklarer hvorfor blokker kommer på nytt. Du kan også ha latency (ping) slik at serveren ikke oppfatter at du faktisk har fjernet den. Mobs i MP finnes ikke, og hvis du finner de i dungeons kan du ikke drepe de. Om du skulle komme over griser e.l. kan du heller ikke drepe de. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (bilde) Kult! Laget det selv, eller naturlig? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 en bra pc + fraps slutter å ta video etter noen secunder. må jeg ha pro for å filme så lenge jeg vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå