NoNamesLeft Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Og BOOM hadde jeg ny bakgrunn Endret 30. september 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 bilder* Hvor er alle de bildene fra? Har du laget de selv? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 *Lagret* Fantastisk. Får lyst til å lage noen egne minecraft wallpapers. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nesten alle av de bildene har jeg snappet opp fra http://minecraft.reddit.com Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har bygget ett lite rundt tårn. Kan dessverre ikke bygge høyere. Noen forslag til tak? (Fjerner selvfølgelig blokker nødvendig for å få ett fint tak ) Skal forresten fjerne vannet når tårnet er ferdig Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har rotet bort altfor mange timer med å utforske et gigantisk hulesystem i dag.. Dette spillet er rått. (Dette var vel mest for å få denne tråden i "Mine Innlegg". ) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tips: Ikke plant lava-kilde på toppen av huset ditt med mindre du har en god plan. Under ser du resultatet hvis du driter deg. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Snekra sammen en liten tut video om hvordan en kan mine best, som nevnt tidligere i tråden her. Tør jeg spør hvordan du får så kule ting? Tekstur du tenker på? er ikke den jeg bruker, er denne: http://minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=25676 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tips: Ikke plant lava-kilde på toppen av huset ditt med mindre du har en god plan. Under ser du resultatet hvis du driter deg. Søk "minecraft fire wtf" på youtube. Har bygget ett lite rundt tårn. Kan dessverre ikke bygge høyere. Noen forslag til tak? (Fjerner selvfølgelig blokker nødvendig for å få ett fint tak ) Skal forresten fjerne vannet når tårnet er ferdig Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hah,jeg er visst ikke den eneste som har drete meg. Har liten mistanke om at flere tar backup av save og så brenner ned tho.. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Eg har backup ja. For noen dager siden så gravde eg ett stort hull helt ned til bedrock. Så ble save fila korrupt og eg hadde ikke backup I skrivende stund så har eg 15 backup filer Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Søk "minecraft fire wtf" på youtube. Haha! Den er genial. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Eg tenkte noe anderledes. De fleste tårn eg har ser ut som det der Tenkte på litt sånn mer tak artig Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hva er dette? Har ikke minet den enda, i frykt for å ødelegge noe eventuelt sykt fancy.. Btw, hvordan er det med Cartograph og andre slike programmer til Mac? Endret 1. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Haha. Det er bare redstone dust som er puttet på en stein. Bare ødelegg den, så får du en stk. redstone dust. Ødelegg den steinen med rødt litt ved siden av, så får du fem stk. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Må si eg anbefaler denne mod-en: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=45059 Minimap i minecraft klienten! 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Må si eg anbefaler denne mod-en: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=45059 Minimap i minecraft klienten! supert, takker Endret 1. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hva er dette? Har ikke minet den enda, i frykt for å ødelegge noe eventuelt sykt fancy.. Og redstone dust, som det heter, fungerer omtrent som elektriske ledninger. Kan brukes til å fjernstyre dører, hovedsaklig. Vil tro flere ting som kan utnytte redstone kommer etterhvert (fallemmer, kanskje "elektrisk" lys", osv) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Haha. Det er bare redstone dust som er puttet på en stein. Bare ødelegg den, så får du en stk. redstone dust. Ødelegg den steinen med rødt litt ved siden av, så får du fem stk. Ikke noe kulere enn det, nei.. Og redstonen ved siden av er for lengs minet, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hva er dette? Har ikke minet den enda, i frykt for å ødelegge noe eventuelt sykt fancy.. Og redstone dust, som det heter, fungerer omtrent som elektriske ledninger. Kan brukes til å fjernstyre dører, hovedsaklig. Vil tro flere ting som kan utnytte redstone kommer etterhvert (fallemmer, kanskje "elektrisk" lys", osv) Jepp, har samlet opp en del redstone, men jeg har ikke satt meg inn i bruksområder enda. Hvordan er det egentlig med disse gruvevognene og skinner? Hvordan virker de? Er målet med dem rask transport av seg selv, eller kan de brukes for å frakte store mengder ressurser osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå