Louigi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bruker dyndns.org. Der lager du en bruker, og skriver inn ipen din som du finner på wimi.com. Så må du logge inn på ruteren din og sette opp der. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Tenker du nå på at du vil ha www.vampus.no istedet? Da må du nok kjøpe det, og så må du ha static IP for å kunne peke domenet til IP adressen din. Evt. kan du kanskje få en dynamisk dns løsning på nettet. (dyndns som Louigi nevner over. NINJA'D) Endret 29. september 2010 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Eg har funnet en svevende øy og har tenkt å bygge ett middels stort tårn der. Har brukt cooblestone til å flat legge en slags firkant der det ikke var noe fra før. Har lagt til noen bilder. Vil gjerne ha noen nyttige tips Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LGkkyKZVzug :O Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Etter mange timer spilling på skolen, må jeg nå bare få flyttet over save, så jeg kan fortsette hjemme. Spillet er ikke 100% med "tiny" view distance.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LGkkyKZVzug :O og hva skal det være? kan jo ikke bukes til noe? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Han forklarer i introen. http://en.wikipedia.org/wiki/Arithmetic_logic_unit Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det kan brukes til å blant annet regne ut små regnestykker binært. Som i seg selv er ganske så epic. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 og hva skal det være? kan jo ikke bukes til noe? Kan ikke brukes til noe? Så vi samme video? 3 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ok. hadde ikke på lyden så hørte ikke + at jeg fulgte ikke helt med :S Lenke til kommentar
Erav Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser at alle har det grønt og fint på kartene sine. Hos meg har jeg snø kart x5. Noe spess jeg må gjøre? dog har jeg 24/7 julestemmning, noe som egentlig bare er kos Uansett, her er mitt 'main kart' Bygger mye underjorda. Til venstre på kartet er det en inngang til et meget stort hulekomplex jeg har minet frem. savner alle mineralene som ligger i kister, men finner den faen ikke igjen. Hemmelig inngang 1 - 0 Smarte meg ser du noe, skrik ut kulle være en mere hytte det du ser, enn hus. nå er det huset mitt mens jeg leter etter hula mi. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Etter mange timer spilling på skolen, må jeg nå bare få flyttet over save, så jeg kan fortsette hjemme. Spillet er ikke 100% med "tiny" view distance.. Mekk deg "Dropbox" konto. Da kan du autosynce mapper. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Etter mange timer spilling på skolen, må jeg nå bare få flyttet over save, så jeg kan fortsette hjemme. Spillet er ikke 100% med "tiny" view distance.. Mekk deg "Dropbox" konto. Da kan du autosynce mapper. Ja, får gjøre det. Men ikke får ikke gjort før PCen fungerer igjen.. er bare ca 4 dager til sørlanet :O (nytt hovedkort, jeg har trolig gitt det for lite strøm, vet ikke) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser at alle har det grønt og fint på kartene sine. Hos meg har jeg snø kart x5. Noe spess jeg må gjøre? dog har jeg 24/7 julestemmning, noe som egentlig bare er kos Det er visst slik at det er random om det blir vinterklima eller ikke, og hvis man har fått det ene, så er det slik permanent. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Er siden nede? It's not just you! http://minecraft.net looks down from here. Da får jeg ikke spilt.. ræva framerate lokalt her. EDIT oppe igjen. Er dette en vannkilde? (ser ikke ut som den går inn i veggen, den bare .. er der. Endret 30. september 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 jepp det er enn vann kilde Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Snekra sammen en liten tut video om hvordan en kan mine best, som nevnt tidligere i tråden her. http://www.youtube.com/watch?v=2_XFX8NpCwY&hd=1 Tør jeg spør hvordan du får så kule ting? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Snekra sammen en liten tut video om hvordan en kan mine best, som nevnt tidligere i tråden her. Tør jeg spør hvordan du får så kule ting? Tekstur du tenker på? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) EDIT: Endret 30. september 2010 av lordbost Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Var artig å leke litt med en sånn editor sak. Tiden kan lettere anvendes kreativt framfor å grave hele tiden etter ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå