NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Det er bedrock, lenger ned kjem du ikkje. Umulig å fjerne den. damn, jaja. Fant bittelitt gull å sånn rød sand ihvertfall Du kan grave deg irundt de, men går du lengre ned kommer du til et blått hull som dreper deg vist du hopper nedi. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Serveren er nede no, ustabilt nett. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 når kjem den opp igjen? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 noen som får til å joine her 81.182.226.147 ? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Connection timed out. Du kan bruke http://www.canyouseeme.org/ for å sjekke om port 25565 er open. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 noen som kan hoste game? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) jeg prøver, men kommer meg ikke inn på ruteren for å åpne den porten som trengs edit:kanskje noen andre som får til å starte en server? Endret 9. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) da fikk jeg fikset porten, kan noen prøve å joine nå? 81.182.226.147 edit:det ser ut til å virke bra. hadde vært fint om et par til kunne joina bare for å se om det begynner å lagge Endret 9. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Erav Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Edit: fant det ut... Endret 9. august 2010 av Erav Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Okei, har spilt minecraft en stund nå, har for det meste drivet og utforsket et helt utrolig svært hulesystem. Er egentlig bare 4-5 hele fjell som er uthulte. Tar en stund å få utforsket alt! Anyways, lurte på om dere hadde noen gode tips til for å finne veien tilbake til overflaten? Roter meg ofte bort... Tenkte om det fantes noe ala "brødsmuler" som jeg kan legge fra meg for å finne veien tilbake. Jo, og det er en spesiell hule som jeg ikke kan gå inn i fordi det hele tiden spawner zombier og skjeletter der. Hvorfor er det så utrolig mange i akkuratt den hulen? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du kan plassere faklar kun på høgre eller venstre sida i ei grotte, så veit du kva som er inn og ut. Den spesielle hola inneheld Spawncage. Det er også nokre kister med ein skatt i det same rommet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 har spilt et par timer eller lignende nå og spillet blir vel egentlig bare mer og mer avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Går det ann å binde sammen miningcarts til et tog? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Går det ann å binde sammen miningcarts til et tog? Ja. de dytter hverandre Bare ha den/de med motor bakerst Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Går det ann å binde sammen miningcarts til et tog? Ja. de dytter hverandre Bare ha den/de med motor bakerst Joda, men da kan jeg ikke sitte på og kjøre avgårde. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 jo bare mat motorvognene med kull og løp fram og hopp inni en minecart du har plasert forran Lenke til kommentar
Erav Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Bruker ingen tips eller triks funnet på nettet. Ser noen viser til mincraft wiki siden. Har spillt det en stund nå, og fått meg crafting benk, pickaxe, spade, sverd, fakkel og en kiste (dobbel). Sitter å prøver ut uttallige forskjellige kombinasjoner. men lite lykke så langt. Anyway, noen som har lagt merke til at noen zombier skyter piler? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er skjelett som skyter piler Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bruker ingen tips eller triks funnet på nettet. Ser noen viser til mincraft wiki siden. Har spillt det en stund nå, og fått meg crafting benk, pickaxe, spade, sverd, fakkel og en kiste (dobbel). Sitter å prøver ut uttallige forskjellige kombinasjoner. men lite lykke så langt. Anyway, noen som har lagt merke til at noen zombier skyter piler? Denne siden her skal hjelpe deg med forskjellige komboer: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå