Tj-nome Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 En film som jeg gjorde opptakene til for over en uke siden følger. Merk at jeg ikke har lagd mye film før og at dette er min første film med Power Director, så vær snille p.s. fullscreen og 480p anbefales. http://www.youtube.com/watch?v=S5bOndiH6fY Nice, liker den Gleder meg til neste! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Nice film Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Eg har hatt det litt artig med Cartograph for singleplayer brettet mitt. Oblique Angle Day - Hele kartet. Bare visse materialer. Litt artig med denne funksjonen Cooblestone Only Dirt Only Grass Only Eg har også Bedrock, gravel, leaves, log, sand og stone only også, men eg trur eg hopper over de. Som du kanskje har lagt merke til om du har sett på bildene så er det ett område som mangler. Det er pga. filen ".minecraft\saves\World2\7\h\c.7.h.dat" er litte granne korrupt så Cartograph kan ikke lese den. Men heldigvis så kan spillet det så det gjør ikke noe. Men eg håper eg kan få fikset det så eg slipper å flytte den filen til skrivebordet for å rendret kartet 100% Lenke til kommentar
Lange Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Den filmen var motivasjon til å lage større og bedre ting Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg kaster aldri unna Cobblestone. Selv om det er ganske mye stein rundt omkring, så er det veldig nyttig å ha til bygging av slott. Det eneste jeg bruker avfallskverna til (det er en 2x2x2 pit med lava i bunnen) er gravel, som er TOTALT ubrukelig imho. Sparer til og med på dirt jeg graver ut, i fall jeg behøver å terraforme litt i hagen. Akkurat nå har jeg en "hovedgruve", som basically er en pit som er 20x40 i grunnflate, denne holder jeg på å grave helt ned til bedrock. Får ganske mye cobblestone av dette som jeg skal bruke i utviklingen av slottet mitt. Gruven er et lite stykke unna slottet, og jeg har satt opp en jernbane mellom gruve og slott slik at jeg slipper å bære steinen så hinsides langt. I gruven vurderer jeg også å sette opp treefarms slik at jeg faktisk bruker det åpne rommet til noe. Utgravingen er dog litt risikabel, siden det er fantastisk mange huler i fjellet der jeg graver, og jeg faller stadig ned fordi jeg ikke ser hullene... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Seriøst, jeg har kanskje aldri opplevd et spill som er mer avhengighetsskapende enn minecraft. "Jeg skal bare bygge meg et tårn til før jeg legger meg." Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Rart med det, altså. Civilization-serien er vel en sterk kandidat (bare EN tur til), og Football Manager (bare EN kamp til, okda bare frem til neste måned, neiok frem til transfervinduet, osv) gir meg også den samme følelsen tidvis. Men tiden går fortere i Minecraft, fordi man GJØR noe hele tiden. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har funnet et "nytt" bruk for gravel så jeg kaster ikke det lenger. Jeg skulle fylle opp et hull igår, og med gravel så slipper du det bare neddi. Sparer masse tid og arbeid. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har også fylt hull med gravel for å bli kvitt det, men then again er det et ganske useless byggemateriale, med mindre du bygger mye feller. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Gravel kan være nyttig til luftsluse. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Gravel kan være nyttig til luftsluse. I alpha også? Eller bare i indev? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ikke så mye vits i alpha vel. Vann oppfører seg annerledes nå enn i indev. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Fant akkurat min første dungeon og i kista lå det enn svart/grå running med en til grønn running inni, noen som vet hva det er og hva det kan gjøre? Endret 27. september 2010 av ImJoacim4Life Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fant akkurat min første dungeon og i kista lå det enn svart/grå running med en til grønn running inni, noen som vet hva det er og hva det kan gjøre? Det er en LP plate. Som du kan plassere i en jukeboks Lenke til kommentar
Erav Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Du kan også laste ned hacks som gjør at du kan fly/komme deg enklere frem på banen. Den kan fåes her! Tull, linken junker ikke engang da. Og dessuten er det bare teit Endret 27. september 2010 av Erav Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dersom vi får fallemmer i neste update, så kan plutselig gravel bli nyttig. Pressure plate i gulvet rett utenfor inngang trigger fallem som slipper ned masse gravel i hodet på den som står der og drukner denne. Alternativt at man faller ned i en bunnløs pit (ideelt å sette denne rett over en tunnel til the Void...) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Nice film Hva heter sangen? Takker. Sangen er Netsky and Crystal Clear med King of The Stars. Teksturpakken er min egen og kan lastes ned her. La òg ut en av videoen. Endret 27. september 2010 av Avien Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fant plutselig ut at man kan plante de greiene som faller fra trær.. Hvor lang tid bruker de på å vokse opp? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Ifølge Minewiki så tar det bare noen sekunder viss det er stort nok område og mye sol der du plantet treet. Endret 27. september 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ifølge Minewiki så tar det bare noen sekunder viss det er stort nok område og mye sol der du plantet treet. Utdatert. Det tar rundt 1-3 dagar in-game. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå