Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, NÅ har jeg fått nok av dette. Jeg har nå krasjet omtrent 40 ganger i dag, og jeg har aldri krasjet før. Hva er dette for noe? Hva er det han har gjort med spillet egentlig? JEG VET at det er Alpha, men uansett, det var mye bedre i går, nå krasjer jeg helt random, f.eks. når jeg skal koble til en server, når jeg er inne i serveren, når jeg spiller singleplayer, når jeg launcher, hele tiden.

Herregud altså.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Ok, NÅ har jeg fått nok av dette. Jeg har nå krasjet omtrent 40 ganger i dag, og jeg har aldri krasjet før. Hva er dette for noe? Hva er det han har gjort med spillet egentlig? JEG VET at det er Alpha, men uansett, det var mye bedre i går, nå krasjer jeg helt random, f.eks. når jeg skal koble til en server, når jeg er inne i serveren, når jeg spiller singleplayer, når jeg launcher, hele tiden.

Herregud altså.

alkohol?

Endret av D02
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud altså.

Prøv å reduser render distansen.

Lenke til kommentar

Fant akkurat en ganske sweet valley på SP:

post-189740-1285526811,1438_thumb.png

er akkuratt sånt tereng jeg leter etter. har en ide, men finer aldri noen sted. karte mit er for flat:/

Kunne sikkert sendt deg mitt. det er fullt av slike steder :D

ok:) men trenger en bruksanvisning på hvordan jeg gjør det : P send en PM eller noe

Lenke til kommentar

NoNamesLeft, du kan helt sikkert legge til min server i første post. Da jeg kom på serveren i går kveld, var store deler av banen verdenen ødelagt av TNT. Fant derfor et nytt system, som tar backup hver kvarter. Systemet kan også desable TNT, og en rekke andre ting. Men det som er litt negativt med systemet, er at vi ikke kan gjøre serveren private. Så ... Hvorfor ikke dele den med alle dere også? I alle fall foreløpig. Eller ... Før jeg deler den; kan noen forklare meg det der whitelist tingen? Systemet jeg bruker er McAdmin.

Er det slik at de som ikke er i whitelisten, har ikke mulighet for å endre verdenen?

Lenke til kommentar

De som ikke er på whitelisten kan ikke joine serveren.

Herregud altså.

alkohol?

Jeg lo, well played :)

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Du kan laste ned texture packs.

Dette er den beste, den de fleste bruker: http://seanmp.tumblr.com/post/421279216/realistic

Last den ned, åpne startmenyen og trykk "Kjør", skriv %appdata% og finn .minecraft. Fra .minecraft trykker du på bin, og der finner du en fil som heter minecraft.jar, eller bare minecraft (det er en executable jar fil), høyreklikk på den og åpne i WinRar. Når du har åpnet med WinRar drar du alle filene fra texture pakken inn i WinRar, og du er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...