Weir Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Du kan bruke ett program kalt Cartograph som genererer ett kart av hele brettet Endret 26. september 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Ok, NÅ har jeg fått nok av dette. Jeg har nå krasjet omtrent 40 ganger i dag, og jeg har aldri krasjet før. Hva er dette for noe? Hva er det han har gjort med spillet egentlig? JEG VET at det er Alpha, men uansett, det var mye bedre i går, nå krasjer jeg helt random, f.eks. når jeg skal koble til en server, når jeg er inne i serveren, når jeg spiller singleplayer, når jeg launcher, hele tiden. Herregud altså. Endret 26. september 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
D02 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Ok, NÅ har jeg fått nok av dette. Jeg har nå krasjet omtrent 40 ganger i dag, og jeg har aldri krasjet før. Hva er dette for noe? Hva er det han har gjort med spillet egentlig? JEG VET at det er Alpha, men uansett, det var mye bedre i går, nå krasjer jeg helt random, f.eks. når jeg skal koble til en server, når jeg er inne i serveren, når jeg spiller singleplayer, når jeg launcher, hele tiden. Herregud altså. alkohol? Endret 26. september 2010 av D02 3 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ok, NÅ har jeg fått nok av dette. Jeg har nå krasjet omtrent 40 ganger i dag, og jeg har aldri krasjet før. Hva er dette for noe? Hva er det han har gjort med spillet egentlig? JEG VET at det er Alpha, men uansett, det var mye bedre i går, nå krasjer jeg helt random, f.eks. når jeg skal koble til en server, når jeg er inne i serveren, når jeg spiller singleplayer, når jeg launcher, hele tiden. Herregud altså. Prøv å reduser render distansen. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei Norge! Egypt er varmt. Jeg er hjemme en gang i morra kveld Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Notch sier: I think it's [serveren] actually running out of connection threads. Forklarer sikkert recv feilmeldingene jeg fikk igår, og dropoutene jeg har hatt idag. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Fant akkurat en ganske sweet valley på SP: Endret 26. september 2010 av NoNamesLeft 2 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fant akkurat en ganske sweet valley på SP: er akkuratt sånt tereng jeg leter etter. har en ide, men finer aldri noen sted. karte mit er for flat:/ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Fant akkurat en ganske sweet valley på SP: er akkuratt sånt tereng jeg leter etter. har en ide, men finer aldri noen sted. karte mit er for flat:/ Kunne sikkert sendt deg mitt. det er fullt av slike steder Lenke til kommentar
D02 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fant akkurat en ganske sweet valley på SP: er akkuratt sånt tereng jeg leter etter. har en ide, men finer aldri noen sted. karte mit er for flat:/ Kunne sikkert sendt deg mitt. det er fullt av slike steder ok:) men trenger en bruksanvisning på hvordan jeg gjør det : P send en PM eller noe Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ser ut som om serveren som behandler login på minecraft er nede.. Minecraft.net gir: java.lang.RuntimeException: No free DB connections! Så databasen fikk nok for mye å gjøre. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 NoNamesLeft, du kan helt sikkert legge til min server i første post. Da jeg kom på serveren i går kveld, var store deler av banen verdenen ødelagt av TNT. Fant derfor et nytt system, som tar backup hver kvarter. Systemet kan også desable TNT, og en rekke andre ting. Men det som er litt negativt med systemet, er at vi ikke kan gjøre serveren private. Så ... Hvorfor ikke dele den med alle dere også? I alle fall foreløpig. Eller ... Før jeg deler den; kan noen forklare meg det der whitelist tingen? Systemet jeg bruker er McAdmin. Er det slik at de som ikke er i whitelisten, har ikke mulighet for å endre verdenen? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 :-D finnes det noen wallhacker??? for å se gjennom ting Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 MCEdit er det nærmeste du kommer slikt: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=15522 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Denne skal vel gå an også: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=41957 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) De som ikke er på whitelisten kan ikke joine serveren. Ok, NÅ har jeg fått nok av dette. Jeg har nå krasjet omtrent 40 ganger i dag, og jeg har aldri krasjet før. Hva er dette for noe? Hva er det han har gjort med spillet egentlig? JEG VET at det er Alpha, men uansett, det var mye bedre i går, nå krasjer jeg helt random, f.eks. når jeg skal koble til en server, når jeg er inne i serveren, når jeg spiller singleplayer, når jeg launcher, hele tiden. Herregud altså. alkohol? Jeg lo, well played Endret 26. september 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
D02 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 bra du tar det med et smil hvordan kan jeg endre utsenet på spillet?(ser mange har et annet utsene) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Du kan laste ned texture packs. Dette er den beste, den de fleste bruker: http://seanmp.tumblr.com/post/421279216/realistic Last den ned, åpne startmenyen og trykk "Kjør", skriv %appdata% og finn .minecraft. Fra .minecraft trykker du på bin, og der finner du en fil som heter minecraft.jar, eller bare minecraft (det er en executable jar fil), høyreklikk på den og åpne i WinRar. Når du har åpnet med WinRar drar du alle filene fra texture pakken inn i WinRar, og du er ferdig. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har satt opp Cartographer normal kart til å automatisk oppdatere et bilde av serveren og laster det opp til minecraft.nihth.com/cart/cart.png hver time på min server (nihth.dontexist.com). Blir artig å følge med på etterhvert ^^ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) En film som jeg gjorde opptakene til for over en uke siden følger. Merk at jeg ikke har lagd mye film før og at dette er min første film med Power Director, så vær snille p.s. fullscreen og 720p anbefales. http://www.youtube.com/watch?v=MuP8dFsmUv8 edit: la ut en HD versjon. Endret 27. september 2010 av Avien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå