Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler alle å prøve denne måten å mine (Fikk 8 diamanter i løpet av 30 - 50 min)

hlHDb.png

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=28299&start=30&hilit=effective+mining

må bare si at dette var rimelig genialt, et par timers arbeid og jeg har 20 diamanter allerede :D pluss masse annet. bare jeg har begynt fra bunnen istede for lvl 12

Dette er vel sett ovenfra? Da må du mine en gang 3 blokker bred øverst? Hvordan tør du å mine helt ned, om du ikke har på godmode da? :)

Lenke til kommentar

Neeeeei :(

En hel dag vekke. Eg gravde ett svært hull helt ned til bunnen, og nå er det et svææær steinblokk midt på bana der eg har basen min :(

Det er bra eg har backup ifra 24,09,2010 16:13, men det er lenge før eg starta gravinga :( over 5000 (minst) blokker er kommet tilbake :(

R.I.P. Stort hull og stor hand 2010-2010 - Dere vil bli savnet for alltid :(

Nesten som eg ikke har lyst til å spille mer :(

post-115034-1285417661,2392_thumb.jpg

post-115034-1285418147,3268_thumb.jpg

Endret av Luemannen
Lenke til kommentar

Dette er vel sett ovenfra? Da må du mine en gang 3 blokker bred øverst? Hvordan tør du å mine helt ned, om du ikke har på godmode da? :)

nei det er sett fra siden, de hvite rutene er det du graver, nummerene på siden er høyde fra bedrocken.

blir seende ut sånn:

post-107371-1285420695,9986_thumb.png

du graver en lang gang inn, går tilbake, 3 blokker til siden og graver en lang gang ved siden av og fortsetter sånn bortover.

Lenke til kommentar

Meg og 2 kompiser finner ingen servere å spille på. Hvor kan en finne en liste (internasjonal helst) med server å spille på? Survival aller helst.

Og noen som har en god guide til å hoste server i alpha? Finner i classic, men ikke i alpha...

Lenke til kommentar

Meg og 2 kompiser finner ingen servere å spille på. Hvor kan en finne en liste (internasjonal helst) med server å spille på? Survival aller helst.

Og noen som har en god guide til å hoste server i alpha? Finner i classic, men ikke i alpha...

Det er norske servere i første posten i tråden her. Men så mye survival blir de ikke fordi du kan ikke dø i multiplayer, ikke dyrene heller. Monster er blitt deaktivert av det fleste admins pga det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...