Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har veldig mye av de røde steinene nå, hva er de god for?

Også en del gull. Forslag?

røde steiner, aka redstone eller murstein?

gull er mest for dekor, du kan laga scyte av det som er like god som diamant scyte, men utenom det, så er det som sakt bare til dekor.

BTW noen har tydligvis trykket endel på "F" mens jeg var på skolen, fordi nå kan jeg faktisk se noe ute :p

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Lavalamper er faktisk veldig stilig i Minecraft. Bygg et kors med glassblokker, men la midten være åpen. Helt på toppen "tømmer" du lavabøtta på øverste glassblokk men inne i åpningen, og så legger du et nytt glasslag over der igjen for å "lukke" lampen på toppen. Billig gjennomgående lampe i fleretasjes rom.

Grunnflate skal være et kors, altså. Et tårn med grunnflate kors. Fire glasssøyler som alle vender mot en tile. Dere skjønner.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Er minecarts bugga, eller gjør jeg noe feil ?

Har lagd vanlige minecarts og powered minecarts med furnace. Når jeg putter kull i furnacen så skjer det ingenting. Kullet blir bare borte. Når jeg prøver å slå de i stykker så står de bare å rister.

Lenke til kommentar

Woot, hvem sier gull ikke er nyttig? Eller diamant for den sags skyld. Og ja dette bildet er ekte ^^

secretroom.png

Nice :) Hvilken texture bruker du forresten? Den så litt ut som sånn urban ting.

Er minecarts bugga, eller gjør jeg noe feil ?

Har lagd vanlige minecarts og powered minecarts med furnace. Når jeg putter kull i furnacen så skjer det ingenting. Kullet blir bare borte. Når jeg prøver å slå de i stykker så står de bare å rister.

Da snakker du vell om SMP? De er bugga dessverre bugga på SMP. Men de blir vell fikset snart :)

Lenke til kommentar

Det er fredag og selv om det ikke blir secret friday update, så er det på tide med en ny skinpakke!

changelog:

v.0.31

- Most of the skins have been reworked.

- Gold, diamond, iron, coal, redstone, brick, crafting bench have recieved special attention.

- Decided to put redstone torches back to default skin.

- Borrowed interface menus from Doku's RPG pack.

ATS for minecraft v0.31.rar

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...