Pokey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Åh dæven, stilig! Spiller du med infinite blocks eller må du farme alt det der? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Er det noen som vet om noen gode servere, helst med whitelist som er 24/7 man kan spille på? Foretrekker uten "cheats", altså at du får blocks av å skrive inn ting i chat. Endret 23. september 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ganske sykt at skaperen tjener rundt 1,5 mill til dagen på dette spillet. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Spesielt i Alpha. Dette hadde han nok ikke forventet. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Her er havna jeg har begynt på: Ok, den der var utrolig mye finere en min Men jeg tenker litt på sånn gamle dager da. Uten heisekraner, etc, etc. Er det noen som vet om noen gode servere, helst med whitelist som er 24/7 man kan spille på? Foretrekker uten "cheats", altså at du får blocks av å skrive inn ting i chat. Min f.eks. Den er åpen 24/7, whitelist, og null cheats! Du må dog ha invitasjon for å spille på den. Det er bare til å sende en PM Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Må nesten linke inn et bilde av fort boyard jeg lager. Ferdig med alle etasjene, og fått lagt mønster på taket, og lagd "tårnet" ved enden. Neste steg er vinduer og rominndelingen i hver etasje, for så å lage midten med et par runde hull osv. Burde prøve å fange/lokke inn et par griser, siden det er det nærmeste i smp man kommer tigrene på fangene på fortet Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 noen andre enn meg som syns dette kunne vert morro om det var i tf2 style grafikk eller? mulig det hadde satt noen begrensninger på hvor hvidt du kan utforske så mye som med 8bit grafikk da men.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 På min server så mister jeg ikke hp av fall og av monstre, og monstrene og dyrene er udødelige. Noe jeg kan gjøre med det ? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Før var det i alle fall slik at folk kunne ha det på peacefull/easy/hard, osv. Så det ble litt urettferdig for de som ikke mistet hp av å falle ned. Så Notch har sikkert deaktivert det foreløpig. Aner ikke hvorfor dyr er udødelige. Men han fikser vell alt det der etter hvert, håper jeg Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Åh dæven, stilig! Spiller du med infinite blocks eller må du farme alt det der? bruker ikke noen form for juks, farmer alt. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan lager jeg halfblock ? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 http://minecraftwiki.net/wiki/Blocks Minecraft wiki, der kan du finne alt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bruk denne istedet: http://173.192.164.106/wiki/Main_Page Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Været her jeg bor er så dårlig at jeg lurer på om noen har tuklet med render distance settingenene Det har bare blitt mere og mer tåkete de 2 siste dagene Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 vel, har ikke noe sted å connecte tastaturet til spillet IRL så jeg kan ikke trykke "F", men hvis du kan si meg en måte å gjøre det på blir jeg glad Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tror Borbra mener at det er ganske mye tåke IRL hos ham, nesten så han lurer på om Gud har trykket et par ganger for mye på F Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) det stemmer nok det, er maks 100 meter sikt her nå :S btw, hardwork serveren har hatt folk på sammenhengende i snart 60 timer nå Endret 24. september 2010 av Borbra Lenke til kommentar
nems Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen som har server å anbefale til en gryende Minecrafter? Gjerne med tool kits og eventuellt gratis blocks.. Og gjerne en som ikke har eksistert i 14 år. Slit å joine en som allerede er full av mesterverk da selvtilliten min går i dass.. Jo og whitelist seff. Orker ikke griefers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå