Tj-nome Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei, Mumble serveren til fargoth fungere fint den, vertfall fungere den fra her. Det er konge nå at hjemmesiden er oppe, den er forsatt under heavy development, håper jeg blir ferdig med problemet med ISP i løp av av torsdag/fredag og siden får finnishen utover helgen Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har en MineCraft server oppe på nihth.dontexist.com Blir brukt av meg og venner, men det er bare å stikke innom bare dere ikke ødelegger. Kan gå noe tregt (0,5mb/s uppload), og vil være nesten umulig å spille på 03:00-07:00 og 09:00-15:00 i hverdager (torrents ) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan lage en batch fil til å koble mot server direkte: http://minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1013&t=25941#p461884 Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Et par grunnleggende spørsmål her angående spillemekanikken. Forandrer verden seg etterhvert som dagene begynner å gå? Hvis man går langt nok, blir omgivelsene annerledes eller er startsonen sånn ca det man får se pr spill? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Wow, hvem trenger vel treige, manuelle Cartographer når mah har slikt som dette: http://proxero.com/minecraft/ Den som vil sette opp selv kan hente fra http://github.com/brownan/Minecraft-Overviewer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Cartographer saken, ser den huler? 99% av mitt er under bakken.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Wow, hvem trenger vel treige, manuelle Cartographer når mah har slikt som dette: http://proxero.com/minecraft/ Den som vil sette opp selv kan hente fra http://github.com/brownan/Minecraft-Overviewer Ser heftig ut. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Et par grunnleggende spørsmål her angående spillemekanikken. Forandrer verden seg etterhvert som dagene begynner å gå? Hvis man går langt nok, blir omgivelsene annerledes eller er startsonen sånn ca det man får se pr spill? Verden genereres basert på FOV (Field of View). Det vil si at maksimal verden genereres ikke, med mindre du utforsker alt. Det som ER generert, forblir generert, dog, så startsonen din vil se ut som den gjør, bortsett fra eventuelle endringer du selv gjør. Det vil si at eventuelle nye materialer (ores o.l.) som er "faste i omgivelsene" (altså redstone, dungeons osv) ikke vil "dukke opp" i områder du har utforsket. Mobs (dyr og fiender) vil spawne overalt uavhengig av sted og kun i utforskede områder. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Cartographer saken, ser den huler? 99% av mitt er under bakken.. Ganske sikker på at du kan det ja. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kjeeedelig uten lyd... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kjedelig? Merka det ikke jeg xD Sikkert fordi jeg har spilt litt for mye på skolen uten. Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kjeeedelig uten lyd... Har du prøvd å midlertidig stenge tilgangen til internett og velge offline mode når inlogging mislykkes? Fungerte for meg i går... Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Måtte laste ned ny klient idag. Etter det så funka det ikke. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er helt grusomt uten lyd ja, håper han får fiksa det i dag! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 jeg hører på annen musikk når jeg spiller, så for meg har det ikke det store å si heldigvis Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Blir litt sånn små paranoid uten lyd, jeg ser meg rundt hele tiden etter creepers. Notch holder visst på med å fikse lyden nå. Endret 23. september 2010 av Dofty Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Et par grunnleggende spørsmål her angående spillemekanikken. Forandrer verden seg etterhvert som dagene begynner å gå? Hvis man går langt nok, blir omgivelsene annerledes eller er startsonen sånn ca det man får se pr spill? Verden genereres basert på FOV (Field of View). Det vil si at maksimal verden genereres ikke, med mindre du utforsker alt. Det som ER generert, forblir generert, dog, så startsonen din vil se ut som den gjør, bortsett fra eventuelle endringer du selv gjør. Det vil si at eventuelle nye materialer (ores o.l.) som er "faste i omgivelsene" (altså redstone, dungeons osv) ikke vil "dukke opp" i områder du har utforsket. Mobs (dyr og fiender) vil spawne overalt uavhengig av sted og kun i utforskede områder. Takk. trodde alt så ut som startstonen. godt å vite at det finnes noe annet der ute! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ja, eg såg det på bloggen hans Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er det ikke mulig å spille multiplayer nå? Prøver å joine servere, men får connection time error. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå