Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Nei! Skolen har sperra Minecraft.net! :(

Da må jeg finne en lur måte å bypasse den på. :)

spiller du på den gratisgreia eller har du kjøpt spillet?

Jeg har kjøpt det. Men jeg bare kopierer filene jeg har på PCen til skole-PCen så er jeg good to go! :)

Jeg er også under 18 foreløbig, og jeg brukte PayPal. Overførte 80,- fra bankkontoen min også fikk jeg det på PayPal-kontoen min.

Hvordan..? Dagen jeg ble 18 fikk jeg ikke lov til å lage bruker da jeg "ikke var 18". Dagen etter funka det.

Det vet jeg ikke. Jeg har brukt gyldig fødselsdato på PayPal og alt er riktig sånn sett. Jeg har bare ikke verifisert kontoen med et VISA-kort. Det er det eneste jeg kan komme på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-en overopphetet midt i spillingen og da jeg skrudde den på igjen var verdenen jeg spilte på borte. Jeg hadde lagret uttallige ganger, er det noen måte å finne den igjen på?

Jeg tipper filene fremdeles ligger der men at de er korrumpert. Det er i alle fall det som skjedde med meg når PC-en slo seg av mens jeg spilte. De skal ligge i C:\Documents and Settings\[brukernavn]\Programdata\.minecraft\saves (hvis du har XP). Jeg har dessverre ikke funnet noen måte å fikse dette på, jeg mistet selv en verden jeg hadde jobbet på i 15-20 timer.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

PC-en overopphetet midt i spillingen og da jeg skrudde den på igjen var verdenen jeg spilte på borte. Jeg hadde lagret uttallige ganger, er det noen måte å finne den igjen på?

Jeg tipper filene fremdeles ligger der men at de er korrumpert. Det er i alle fall det som skjedde med meg når PC-en slo seg av mens jeg spilte. De skal ligge i C:\Documents and Settings\[brukernavn]\Programdata\.minecraft\saves (hvis du har XP). Jeg har dessverre ikke funnet noen måte å fikse dette på, jeg mistet selv en verden jeg hadde jobbet på i 15-20 timer.

Huff. Jeg hadde nettopp funnet en svær grotte med masse lava og gull i, skulle grave meg opp og bygge et hus av glass rundt lavastrømmen.

Takk uansett :)

Lenke til kommentar

En venn av meg prøver å hoste en server, og har gjort alt til punkt og prikke etter hva en annen fyr gjorde da han satt opp en selv, men nå står vi bare her med "Connection refused" når andre prøver å koble seg på.

What do?

Har han portforwardet porten han bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...