Leo_Khenir Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Noprobz Bare hyggelig å være til hjelp. Et annet protip er å aldri aldri bruke dyrere materialer enn stein til "vanlige" gruvehakker. Ha en jernhakke til å hakke ut diamant, gull og redstone, men bruk steinhakke til alt annet. Det er sløsing med svært begrensede materialer Endret 22. september 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Noen som vet om en måte vi kan installere Java på Mac, uten administrator passord? Er det snakk om skoledatamaskin? Ja, det er det. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hah jeg antar at jeg ikke er den eneste som tenker: "Dæven så mange monstre der ute, hva er det sikreste jeg vet om?....AHA!! ET FORT!!!" og sånn ble det til at jeg lagde et digert fort i god gammeldags stil ( en forenklet utgave ) og en gruve som tar ca en havltime å gå rundt i om du skal fra punkt a til punkt b og så tilbake til punkt a for å ta trappa til punkt c som fører til gang d som har minecart e som fører til utgraving f som snart blir til stor hall g... Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bra post Leo , akkurat den innføringa jeg var ute etter. Takker og bukker! Eg anbefaler å se disse guidene på youtube. Det er 10 deler, så start på del 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spillet ser mer og mer interessant ut jo mer jeg leser om det Men... å stable 8bit klosser på hverandre i en 8bit verden Ser veldig begrensa ut. Er det verdt penga? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er sjokkerende underholdende og beste 10 dollarene du kommer til å bruke i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spillet ser mer og mer interessant ut jo mer jeg leser om det Men... å stable 8bit klosser på hverandre i en 8bit verden Ser veldig begrensa ut. Er det verdt penga? Jeg hadde ikke betalt hvis ikke. Og jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spillet ser mer og mer interessant ut jo mer jeg leser om det Men... å stable 8bit klosser på hverandre i en 8bit verden Ser veldig begrensa ut. Er det verdt penga? Begrensningen er kun din egen fantasi, sett noen bygge Real life byggninger som det tyske og det svenske "Storting" Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei! Skolen har sperra Minecraft.net! Da må jeg finne en lur måte å bypasse den på. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bra post Leo , akkurat den innføringa jeg var ute etter. Takker og bukker! Eg anbefaler å se disse guidene på youtube. Det er 10 deler, så start på del 1 Det skal jeg gjøre, når jeg først har bladd opp hele 80NOK for dette her! Dere har vært veldig hjelpsomme. Er ikke akkuratt verdens enkleste spill å sette segg inn i , uten noe tutorial ingame. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 80kr for et spill som ennå er i alpha testinga, og husk: når det faktisk er offisielt "released" så vil jeg spå at en må punge ut mellom 200 og 300kr for det, så det er en investering i et potensielt bra spill Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei! Skolen har sperra Minecraft.net! Da må jeg finne en lur måte å bypasse den på. spiller du på den gratisgreia eller har du kjøpt spillet? Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 80kr for et spill som ennå er i alpha testinga, og husk: når det faktisk er offisielt "released" så vil jeg spå at en må punge ut mellom 200 og 300kr for det, så det er en investering i et potensielt bra spill Please note that when you buy the game, you're paying for the game as it is now. You will receive any and all future updates for free as a bonus. Etter hva jeg får ut av det så har man kjøpt det til odel og eie og betaler ikke noe mer når det en gang blir ferdig Lenke til kommentar
Lange Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er det han sier. Heller kjøp det billig nå. enn å betale 200 når det kommer ut. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hadde dette vært EA's verk (eller noen andre..), hadde vi vel måtte gitt 200kr per ny fiende eller stein de la til.. liker denne fyren:D Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvordan er det og kjøpe med VISA spendon gavekort? Er under 18 så får ikke kjøpt på andre måter . Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg er også under 18 foreløbig, og jeg brukte PayPal. Overførte 80,- fra bankkontoen min også fikk jeg det på PayPal-kontoen min. Endret 22. september 2010 av Dofty Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg er også under 18 foreløbig, og jeg brukte PayPal. Overførte 80,- fra bankkontoen min også fikk jeg det på PayPal-kontoen min. Hvordan..? Dagen jeg ble 18 fikk jeg ikke lov til å lage bruker da jeg "ikke var 18". Dagen etter funka det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kjøp et SpendOn-kort, det er det ingen aldersgrense på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå