Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Noprobz :) Bare hyggelig å være til hjelp.

Et annet protip er å aldri aldri bruke dyrere materialer enn stein til "vanlige" gruvehakker. Ha en jernhakke til å hakke ut diamant, gull og redstone, men bruk steinhakke til alt annet. Det er sløsing med svært begrensede materialer ;)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah jeg antar at jeg ikke er den eneste som tenker: "Dæven så mange monstre der ute, hva er det sikreste jeg vet om?....AHA!! ET FORT!!!"

og sånn ble det til at jeg lagde et digert fort i god gammeldags stil ( en forenklet utgave ) og en gruve som tar ca en havltime å gå rundt i om du skal fra punkt a til punkt b og så tilbake til punkt a for å ta trappa til punkt c som fører til gang d som har minecart e som fører til utgraving f som snart blir til stor hall g...

Lenke til kommentar

Bra post Leo , akkurat den innføringa jeg var ute etter. Takker og bukker!

Eg anbefaler å se disse guidene på youtube. Det er 10 deler, så start på del 1 ;)

Det skal jeg gjøre, når jeg først har bladd opp hele 80NOK for dette her! :D

Dere har vært veldig hjelpsomme. Er ikke akkuratt verdens enkleste spill å sette segg inn i , uten noe tutorial ingame.

Lenke til kommentar

80kr for et spill som ennå er i alpha testinga, og husk: når det faktisk er offisielt "released" så vil jeg spå at en må punge ut mellom 200 og 300kr for det, så det er en investering i et potensielt bra spill

Please note that when you buy the game, you're paying for the game as it is now. You will receive any and all future updates for free as a bonus.

Etter hva jeg får ut av det så har man kjøpt det til odel og eie og betaler ikke noe mer når det en gang blir ferdig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...