Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Holy fucking SHIET! Testa den gamle versjonen av minecraft for leeenge siden når de t ble litt heftig diskusjon og oppmerksomhet på facepunch om spillet, men tenkte liksom aldri noe mer over det. På torsdagen satt det en gjeng på skolen (fritimer) og spillte, så da vekket det interessen igjen. Fikk lasta ned det i gårkveld og har spillt i hele natt. FANTASTISK! Og det var bare singleplayeren, hvordan multiplayeren er tør jeg ikke tenke på en gang. Skal kjøpes og betales så fort de får opp igjen nettsiden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpes og betales så fort de får opp igjen nettsiden!

De lar deg laste ned og spille gratis, så lenge betalingssystemet er nede.

Until this all gets sorted out, I'm officially calling a "free-to-play weekend", or however long this will take to fix. You will need to have a paid account to play it later on when this gets fixed though.

Jeg hadde aldri problemene dere nevnte, men så kom det enda en patch nå nylig. Og nå får jeg extractor error under nedlastingen.

Last ned minecraft.exe på nytt fra minecraft.net ;)

Endret av Avien
Lenke til kommentar
Skal kjøpes og betales så fort de får opp igjen nettsiden!

De lar deg laste ned og spille gratis, så lenge betalingssystemet er nede.

Until this all gets sorted out, I'm officially calling a "free-to-play weekend", or however long this will take to fix. You will need to have a paid account to play it later on when this gets fixed though.

Jeg hadde aldri problemene dere nevnte, men så kom det enda en patch nå nylig. Og nå får jeg extractor error under nedlastingen.

Last ned minecraft.exe på nytt fra minecraft.net ;)

Vet det er gratis, men jeg skal da betale for meg når ting blir på rett kjøl igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som veit fixen til denne erroren?

--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------
Generated 19.09.10 18:13

Minecraft: Minecraft Alpha v1.1.2
Java: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.3
OpenGL: ATI Radeon HD 4870 X2  version 3.3.10188 Compatibility Profile Context, ATI Technologies Inc.

java.lang.IllegalArgumentException: input == null!
at javax.imageio.ImageIO.read(Unknown Source)
at kd.<init>(SourceFile:27)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:212)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:554)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT ce245899 ----------

Har prøvd og skrive dette i CMD som skulle fixe problemet

java -Xmx800m -jar X:\System\Nedlastinger\Minecraft.exe

hele veien til 1288 uten at det funker.

Slettet java med CCleaner etterpå *check*

Skal være noe med at Java ikke greier å reservere nok minne for at spillet skal greie å kjøre noe som det over skulle "fikse".

Lenke til kommentar

Veldig kul trailer! Men viser bare singleplayer delen da. Burde kanskje ha litt SMP med, selv om det bare nevnes på slutten eller no.

Du bør også putte "fanmade" i navnet på videon, ikke bare i beskrivelsen. Er irriterende å se fan lagde ting når du leter etter offisielle ting.

Lenke til kommentar

Veldig kul trailer! Men viser bare singleplayer delen da. Burde kanskje ha litt SMP med, selv om det bare nevnes på slutten eller no.

Du bør også putte "fanmade" i navnet på videon, ikke bare i beskrivelsen. Er irriterende å se fan lagde ting når du leter etter offisielle ting.

Faktisk så er flere av klippene frapset på en private SMP server, men jeg skjønner pointet ditt med at jeg kanskje burde ha vist litt mer av SMP delen av spillet.

Er enig med at det er irriterende å finne fanmade filmer, når man ser etter offisielle, så jeg oppdaterte den nå :)

Takk for god tilbakemelding!

Endret av Vareide
Lenke til kommentar

Veldig bra trailer!

Menne.. som du nevner i slutten, du er ikke alene. Har ikke sett annet enn kuer og griser, og kanskje ender enda jeg.. kommer de når du har spilt 10 timer elns?

Er masse finder over alt... om natta eller i huler.

Om natta er det bekmørkt og jeg ser ikke en dritt ute, i hulene har jeg bare sett steiner og lava til nå :(

Men helt greit, vil utforske og bygge, ikke slosse.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg laget en liten fanmade Minecraft trailer :)

Hva syntes dere?

Jasså, "vareide"?

Det er merkelig nok det same namnet som grieferen på min server hadde. Du kalte deg "the hulk", og hadde eit hulk-skin. Knuste fleire glas, brann ned hus, braut deg inn i obsidian-hvelvet osv osv.

Du var også frekk nok til å sette opp skilt:

"Next time, hide "your stuff" better"

"sorry, couldn't find any TNT!"

Det var ein bra video, eg skjønar verkeleg ikkje kvifor du griefa serveren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...