thomassit0 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Støtter betalversjonen Mac ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 bygge meg egen borg på øy da på serveren til svelemoe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XjkibXv84WU :love: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-iQOhuGs2 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Støtter betalversjonen Mac ? Vist mac-en din støtter Java så skal den støtte Minecraft. Hadde en kompis som prøvde det på sin mac men hans er gammel og hadde sikkert utdatert java også. For enkelhetesn skyll var letter å la han låne laptopen min mens vi spilte, så vi fikk ikke tested det skikkelig. Men ja, er ganske sikkert på at det skal fungere. Endret 8. august 2010 av Slettet-iQOhuGs2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nice, da kjøper jeg det. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Jeg måtte jo investere disse 10 euroene i spillet etter å ha lest litt her og på gamer.no. lurer på en liten ting eller to. Hva trenger man for å få fikset seg lys så det går an å se noe i mørket og er det noen muligheter for å få tilbake helse? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Jeg måtte jo investere disse 10 euroene i spillet etter å ha lest litt her og på gamer.no. lurer på en liten ting eller to. Hva trenger man for å få fikset seg lys så det går an å se noe i mørket og er det noen muligheter for å få tilbake helse? lys, eller fakkler lager du ved å crafte en pinne og en bit coal på toppen. da får du 4 fakkler Healt kan fås tilbake ved å spise gris. drep grisene og de vil random droppe 1-2 biter kjøtt. spises ved å ha det i hånden og trykke høyre museknapp. rått kjøtt healer 1,5 hjerte, stekt i ovn healer 4 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 en liten ting til. Ser dere snakker om survival osv. når jeg logger inn så får jeg ikke velge modus og slikt, eller er det bare en modus nå? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Faklar varer evig ja. Men det er snakk om ei oppdatering med lanterner. Då kjem faklane til å brenne ut, men lanternene varer evig. Survival (alpha) er den modusen ein må logge seg på for. Det er den mest oppdaterte modusen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dette skal kjøpes i morgen. Høres uendelig bra ut. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er det Eg og Gavekort (AKA Blomsterbob ) har kost oss på multiplayer i kveld, bygd eit epic slott med ein foss under Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Det er det Eg og Gavekort (AKA Blomsterbob ) har kost oss på multiplayer i kveld, bygd eit epic slott med ein foss under spiller dere fortsatt? Edit: Var inne en liten tur før spillet mitt klikket (BuffaloSoldier) Endret 9. august 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 No er det nok leggetid for meg snart, og serveren tar natta den også. Kan fortsette i morgon Lenke til kommentar
agail Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kom over dette på gamer.no, GENIALT spill. Finnes det noen form for liste over hvordan man lager diverse ting? Er det ikke survival mode på multiplayer, blir aldrig mørkt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting Denne burde bli lagt til i førstepost. Blei visst ikkje leggetid uansett. Men no har eg i vert fall lasta ned ein mod til serveren. Endret 9. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Minecraft 2 bare MÅ bygges på 32 bit. Det gir mer variasjon i farger. De bør også gå vekk fra cpu og la det gå på gpu kjerner. Det hadde vært tøft å kunne grave seg tuneller med en spade eller en maskin. Da jeg spillte minecraft fikk jeg litt hodepine på grunn av de uskarpe teksturene. Endret 9. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tenker jeg kjøper spillet selv. Spilte dette veldig, veldig mye på begynnelsen av året, har ikke spilt på mange mnd nå. Ser ut til at det endelig har kommet til alpha? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hmm - er det jeg som ikke kommer inn på wiki'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå