Erav Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Her ser man hvor man finner mest av diverse ting =) kjønner den ikke :S er det hvor dypt man finner det eller hvor mye det finnes av det? Begge deler, x = er dybde, y = mendge man finner hva menes med mengde, må jo være f eks 10 000 lava klosser på 100 000 klosser, sånn litt på spissen. skjønnte du hva jeg mente Endret 16. september 2010 av Erav Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det gikk fort og jeg brukte pickaxe. Jeg graver ganske nært havet tror jeg, eller, det er vanskelig å vite egentlig. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 hva menes med mengde, må jo være f eks 10 000 lava klosser på 100 000 klosser, sånn litt på spissen. skjønnte du hva jeg mente Er vel ikke noe poeng å overtenke ting, bare se at best å farme for rare minerals i område 47-53 blocker under havnivå. Viser også at jern og kull finnes i lik mengde overalt under havnivå (vil selvsagt variere over havnivå grunnet maps er forskjellige, noen veldig flate, mens andre med masse fjell Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har nå sendt penger til paypal. Håper det går fort. Leste de får de i løpet av 2-3 dager. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fikk tilgang til Minecraft sekunder etter jeg betalte o.O Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har nå sendt penger til paypal. Håper det går fort. Leste de får de i løpet av 2-3 dager. i løpet av 2-3 arbeidsdager, så du får de nok inn på paypal kontoen på mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
Gelly Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 eg hadde Pay and Play jekk sånn 3 sec så Stor fornøyd greit å spella Minecraft når du he natte vakt å ingenting skjer sånn som i dag Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Endelig fant jeg kull. Deilig følelse! Kommer snøen noen gang til å forsvinne? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva er det dere ser i dette spillet? har ikke prøvd det så burde egentlig ikke uttale meg, men jeg skjønner ikke hvor så mange spiller dette spillet. det er tross alt 8-bit. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva er det dere ser i dette spillet? har ikke prøvd det så burde egentlig ikke uttale meg, men jeg skjønner ikke hvor så mange spiller dette spillet. det er tross alt 8-bit. Fail troll is troll. Og nei, du burde ikkje uttale deg. Og nei, det er ikkje 8bit. 8bit har ingenting med grafikk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva er det dere ser i dette spillet? har ikke prøvd det så burde egentlig ikke uttale meg, men jeg skjønner ikke hvor så mange spiller dette spillet. det er tross alt 8-bit. Siden når har grafikk vært eneste kriterie som definerer hvorvidt noen ønsker å spille et spill eller ei? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Siden når har grafikk vært eneste kriterie som definerer hvorvidt noen ønsker å spille et spill eller ei? Sidan Crysis og MW2… Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alle ler når de ser grafikken. Ingen ler når de ser hvor mye Notch har solgt og hvor mange som spiller det. I tillegg er underholdnings faktoren det største jeg har opplevd i et spill siden BC2 eller TESIV: Oblivion. Har garantert tilbrakt godt over 100 timer i Minecraft. 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Notch klager jo på at han har nærmere 7 mill på paypal og at de har låst ned kontoen hans litt. 7 mill og spillet er i fucking alpha. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 I tillegg er underholdnings faktoren det største jeg har opplevd i et spill siden BC2 eller TESIV: Oblivion. Har garantert tilbrakt godt over 100 timer i Minecraft. Notch snakkar om å implementere acheivements, som f.eks. kor mange timar du har spelt. Då blir eg sikkert deprimert. Eg har nok brukt vel over 200 timar heilt frå starten. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har spilt det i et par timer nå, og jeg liker det kjempegodt. Hvordan fungerer egentlig multiplayer? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har spilt det i et par timer nå, og jeg liker det kjempegodt. Hvordan fungerer egentlig multiplayer? Nå som det er fikset fungerer det på akkurat samme måte som single-player med unntak av at monstrene ikke funker helt slik jeg har forstått. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Monstre funker ikke, du mister ikke liv, ovn funker dårlig, redstone funker ikke, dører er bugga og minecarts funker ikke. Tror det er alt jeg har opplevd nå Endret 16. september 2010 av Louigi Lenke til kommentar
Lange Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg mister 1 items hver gang jeg logger ut og får et diamant pick isteden. Veldig rar bug. Du kan også miste ting du prøver å brenne i ovnen. Bøtter fungerer ikke. Båter er usynelige for andre players. Men det er likevel gøyere å spille smp. Kommer nok aldri til å spille singleplayer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå