Nebuchadnezzar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) 112 trær brenner, treplantasjen min Lovlig bygd Jeg har fire slike etasjer Endret 16. september 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Her ser man hvor man finner mest av diverse ting =) 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Logg deg på paypal og klikk deg inn på etterfyll. Det som står under KID (Overførings-ID) på den siden skal fylles inn i feltet under teksten "kundeidentifikasjon" på nettbanken. Slik jeg skjønner skjemaet ditt har du skrevet paypal ltd manuelt. Melding til mottaker skal være blank. Skriver jeg inn "IOWJF248GFHUG8" (bare eksempel) i KID i nettbank, sier den bare ugyldig KID.. Skal jeg ikke skrive paypal international, eller union bank of norway" noe sted? Funker ikke. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Logg deg på paypal og klikk deg inn på etterfyll. Det som står under KID (Overførings-ID) på den siden skal fylles inn i feltet under teksten "kundeidentifikasjon" på nettbanken. Slik jeg skjønner skjemaet ditt har du skrevet paypal ltd manuelt. Melding til mottaker skal være blank. Skriver jeg inn "IOWJF248GFHUG8" (bare eksempel) i KID i nettbank, sier den bare ugyldig KID.. Skal jeg ikke skrive paypal international, eller union bank of norway" noe sted? Funker ikke. Sånn her ser du ut for meg når jeg overfører penger til paypal kontoen min fra nettbanken min. Endret 16. september 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 KID er kun tall. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har litt problemer. Jeg får alltid de merkeligste worlds. Jeg har prøvd 3 forskjellige, og det er alltid snø, en av gangene var det bare masse små øyer og jeg har fremdeles ikke funnet noe som helst coal. Må jeg grave inn i fjellet for å finne det? Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har litt problemer. Jeg får alltid de merkeligste worlds. Jeg har prøvd 3 forskjellige, og det er alltid snø, en av gangene var det bare masse små øyer og jeg har fremdeles ikke funnet noe som helst coal. Må jeg grave inn i fjellet for å finne det? Bare å grave litt i fjellet så finner du det Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg finner det random altså? Jeg har over 100 steinblokker nå, men ikke noe coal. Og jeg overlever ikke natten uten. Nå kom første skriket. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg finner vanligvis coal i fjellsider, jeg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Liksom utenpå dem? Jeg fant forresten flint nå. Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Liksom utenpå dem? Jeg fant forresten flint nå. Jeg har både funnet dem utenpå og inne i fjellet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fant forresten flint nå. Du fann gravel? Eller fann du coal, og trur det er flint? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fant en slags svartgrå greie. Ifølge minecraft wiki er det flint. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Men fann du det i ei grå blokk med svarte prikkar? Eller i grus med mange fargar? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Her ser man hvor man finner mest av diverse ting =) kjønner den ikke :S er det hvor dypt man finner det eller hvor mye det finnes av det? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er jeg ikke helt sikker på. Det var så mørkt at jeg ikke kunne se skikkelig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 [.......] Så jeg skal skrive HFYF8234735 greia som melding? (siden alt annet var sensurert) Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 [.......] Så jeg skal skrive HFYF8234735 greia som melding? (siden alt annet var sensurert) Jeg fører det opp som melding, og det virker for meg. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er jeg ikke helt sikker på. Det var så mørkt at jeg ikke kunne se skikkelig. gikk det fort å grave den? brukte du pickaxe eller brukte du spade? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Her ser man hvor man finner mest av diverse ting =) kjønner den ikke :S er det hvor dypt man finner det eller hvor mye det finnes av det? Begge deler, x = er dybde (0 er havnivå), y = mendge man finner Endret 16. september 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå