Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logg deg på paypal og klikk deg inn på etterfyll.

Det som står under KID (Overførings-ID) på den siden skal fylles inn i feltet under teksten "kundeidentifikasjon" på nettbanken. Slik jeg skjønner skjemaet ditt har du skrevet paypal ltd manuelt.

Melding til mottaker skal være blank.

Skriver jeg inn "IOWJF248GFHUG8" (bare eksempel) i KID i nettbank, sier den bare ugyldig KID..

Skal jeg ikke skrive paypal international, eller union bank of norway" noe sted?

Funker ikke.

Lenke til kommentar

Logg deg på paypal og klikk deg inn på etterfyll.

Det som står under KID (Overførings-ID) på den siden skal fylles inn i feltet under teksten "kundeidentifikasjon" på nettbanken. Slik jeg skjønner skjemaet ditt har du skrevet paypal ltd manuelt.

Melding til mottaker skal være blank.

Skriver jeg inn "IOWJF248GFHUG8" (bare eksempel) i KID i nettbank, sier den bare ugyldig KID..

Skal jeg ikke skrive paypal international, eller union bank of norway" noe sted?

Funker ikke.

Sånn her ser du ut for meg når jeg overfører penger til paypal kontoen min fra nettbanken min.

post-186638-1284655697,2107_thumb.png

Endret av lordbost
Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer. Jeg får alltid de merkeligste worlds. Jeg har prøvd 3 forskjellige, og det er alltid snø, en av gangene var det bare masse små øyer og jeg har fremdeles ikke funnet noe som helst coal. Må jeg grave inn i fjellet for å finne det?

Bare å grave litt i fjellet så finner du det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...