Krayoa Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Lasta ned MCsharp, og skrev nicket mitt i operators, men jeg kan ikke gjøre noe på mappet? Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke? Lenke til kommentar
Gelly Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kor ligger saven henne ? finner den fanken ikje =( Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kor ligger saven henne ? finner den fanken ikje =( I Vista: C:\Users\<Brukernavn>\AppData\Roaming\.minecraft\saves Sikkert der i W7 også. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Noen andre som plutselig kan se gjennom bakken? Skjer et par ganger daglig hos meg. Her er Min og Kaizers arena under contruction rundt et spider spawn. Sub-lock sin server. Endret 15. september 2010 av Sitronade Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Monstre er kommet i multiplayer, men kan de drukne? hadde vært stilig og laget en felle for dem. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen andre som plutselig kan se gjennom bakken? Skjer et par ganger daglig hos meg. Her er Min og Kaizers arena under contruction rundt et spider spawn. Sub-lock sin server. Digg musikk du hører på. Et av mine favorittband! Lenge siden jeg har spilt Minecraft nå.. Skam på meg! Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Eg kjøpte dette i går kveld, etter å ha lest på rockpapershotgun og gamer om dette nye indie-spelet som tar PC/Mac-markedet "med storm". Etter eit par minutter med tull tok eg turen inn i wikien etter tips og etter det var det som om timene fór avgårde... Dette er det definitivt gøyeste eg har spelt på veldig lang tid. Der AAA-titler som Ballad of Gay Tony fremkaller skuldertrekk etter få minutt står dette lille spelet fram som eit genitrekk av dei sjeldne. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen andre som plutselig kan se gjennom bakken? Skjer et par ganger daglig hos meg. Her er Min og Kaizers arena under contruction rundt et spider spawn. Sub-lock sin server. Digg musikk du hører på. Et av mine favorittband! Signerer under denne jeg òg! Eg kjøpte dette i går kveld, etter å ha lest på rockpapershotgun og gamer om dette nye indie-spelet som tar PC/Mac-markedet "med storm". Etter eit par minutter med tull tok eg turen inn i wikien etter tips og etter det var det som om timene fór avgårde... Dette er det definitivt gøyeste eg har spelt på veldig lang tid. Der AAA-titler som Ballad of Gay Tony fremkaller skuldertrekk etter få minutt står dette lille spelet fram som eit genitrekk av dei sjeldne. Gratulerer! Du har blitt hekta. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vil anbefale alle å banne brukaren "Vareide" frå serveren sin. han var innom min og griefa (dårlig). Tok meg maks 2 minutt å gjenopprette skadene. Skjønar ikkje kva som er morsomt med griefing. Blir som å kaste eit bananskal på ein båsdunk "HA! no er du skitten, din stygge båsdunk!" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det begynner å bli livlig på mc.norgplay.net nå, men savner flere diskusjons-folk, så det er bare å komme på besøk! *Snikreklame* Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Gratulerer! Du har blitt hekta. Sitter strengt tatt bare og venter på at klokka skal bli nok... har sniklest på wikien flere ganger i dag, kontorlandskap for-the-fail. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har satt opp en server som kjører uten kits, så om noen vil bli med så send pm. Er ikke kjempekraftig server og linje, men er helt stabil uten lagg med 3-4 online hvertfall Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skal trolig kjøpe dette senere idag Så skal jeg spille med noen over skype.. blir bra. Men, MÅ spille dette minst 60 timer for å få valuta for penga.. men skal vel funke. Btw: Å holde inne slåknapp var visst mye bedre enn å spamme den.. det funka ikke. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) For å fortelle litt om serveren min: Hardware: Pentium4 3.0GHz, 2GB ram, dedikert til minecraft på premium SLA 100Mbit linje i Norge. Åpen 24/7 Høy frekvens på backup, offsite. 51 registrerte brukere (6 av disse er overført fra min første server). Peak samtidige brukere: _18_ (uten lag). Online brukere i primetime: 5-15. Hyggelig, men strikt admin(? ). Ingen kits, skal man bygge får man mine og utforske. Ingen nedetid utover hva softwaren forårsaker selv, er jo alfa tross alt. Tråd om serveren: http://njord.griznah.net/forum/ Endret 18. september 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg er noe nervøs.. men vil kjøpe spillet! Er det på bildet riktig? Alt hadde ikke samme navn som paypal brukte. Jeg har plussbank. Så, stemmer alt? Vil den da jeg betaler sende penga til min paypal? EDIT: trolig lettere om jeg laster opp bilde, og ikke bare velger det. EDIT2: Ignorer feil KID ting, bytta det, men antar sida ikke refreshes så mye. Endret 27. desember 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 kid står på paypal kontoen din. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja, men har jeg ikke skrevet alt inn? (se bilde) Tenker å få med VISA kanskje, men hadde vært greit å gjøre dette på denne måten først. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Logg deg på paypal og klikk deg inn på etterfyll. Det som står under KID (Overførings-ID) på den siden skal fylles inn i feltet under teksten "kundeidentifikasjon" på nettbanken. Slik jeg skjønner skjemaet ditt har du skrevet paypal ltd manuelt. Melding til mottaker skal være blank. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ble nettopp ferdig med denne bygningen i singelplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå