Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som plutselig kan se gjennom bakken? Skjer et par ganger daglig hos meg. Her er Min og Kaizers arena under contruction rundt et spider spawn. Sub-lock sin server.

Digg musikk du hører på. Et av mine favorittband! :thumbup:

Lenge siden jeg har spilt Minecraft nå.. Skam på meg! :mad:

Lenke til kommentar

Eg kjøpte dette i går kveld, etter å ha lest på rockpapershotgun og gamer om dette nye indie-spelet som tar PC/Mac-markedet "med storm". Etter eit par minutter med tull tok eg turen inn i wikien etter tips og etter det var det som om timene fór avgårde...

Dette er det definitivt gøyeste eg har spelt på veldig lang tid. Der AAA-titler som Ballad of Gay Tony fremkaller skuldertrekk etter få minutt står dette lille spelet fram som eit genitrekk av dei sjeldne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som plutselig kan se gjennom bakken? Skjer et par ganger daglig hos meg. Her er Min og Kaizers arena under contruction rundt et spider spawn. Sub-lock sin server.

Digg musikk du hører på. Et av mine favorittband! :thumbup:

Signerer under denne jeg òg!

Eg kjøpte dette i går kveld, etter å ha lest på rockpapershotgun og gamer om dette nye indie-spelet som tar PC/Mac-markedet "med storm". Etter eit par minutter med tull tok eg turen inn i wikien etter tips og etter det var det som om timene fór avgårde...

Dette er det definitivt gøyeste eg har spelt på veldig lang tid. Der AAA-titler som Ballad of Gay Tony fremkaller skuldertrekk etter få minutt står dette lille spelet fram som eit genitrekk av dei sjeldne.

Gratulerer! Du har blitt hekta.

Lenke til kommentar

Vil anbefale alle å banne brukaren "Vareide" frå serveren sin. han var innom min og griefa (dårlig).

Tok meg maks 2 minutt å gjenopprette skadene. Skjønar ikkje kva som er morsomt med griefing. Blir som å kaste eit bananskal på ein båsdunk "HA! no er du skitten, din stygge båsdunk!"

Lenke til kommentar

For å fortelle litt om serveren min:

• Hardware: Pentium4 3.0GHz, 2GB ram, dedikert til minecraft på premium SLA 100Mbit linje i Norge.
  • Åpen 24/7
  • Høy frekvens på backup, offsite.
  • 51 registrerte brukere (6 av disse er overført fra min første server).
  • Peak samtidige brukere: _18_ (uten lag).
  • Online brukere i primetime: 5-15.
  • Hyggelig, men strikt admin(? :innocent: ).
  • Ingen kits, skal man bygge får man mine og utforske.
  • Ingen nedetid utover hva softwaren forårsaker selv, er jo alfa tross alt.

Tråd om serveren: http://njord.griznah.net/forum/

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Jeg er noe nervøs.. men vil kjøpe spillet!

Er det på bildet riktig? Alt hadde ikke samme navn som paypal brukte.

Jeg har plussbank.

Så, stemmer alt? Vil den da jeg betaler sende penga til min paypal?

EDIT: trolig lettere om jeg laster opp bilde, og ikke bare velger det.

EDIT2: Ignorer feil KID ting, bytta det, men antar sida ikke refreshes så mye.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Logg deg på paypal og klikk deg inn på etterfyll.

Det som står under KID (Overførings-ID) på den siden skal fylles inn i feltet under teksten "kundeidentifikasjon" på nettbanken. Slik jeg skjønner skjemaet ditt har du skrevet paypal ltd manuelt.

Melding til mottaker skal være blank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...