Gulrotsaft Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 dette er ikke din feil såvidt jeg vet. ser at flere nå en før siste update får java blablabla feil på min server også Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Cellon: Prøv å sette render distance til tiny og gå eit stykke unna spawn. Trur det er ein bug på kartet, eg har ikkje crasha sidan eg skrudde ned render distance. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 her er karte mit over hvor man finne forskjellig matrealer. det som mangler er redstone, men det er på den nest nederste linjen med diamanter. håper noen får bruk for det 1 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Obsidian mangler også! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Obsidian er jo lava. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 nice. hvilket skin bruker du Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg gjentar spørsmålet mitt: Kan Minecraft kjøres på en Asus EEE? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 er det ikke bare å prøve da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg gjentar spørsmålet mitt: Kan Minecraft kjøres på en Asus EEE? Spørs hvilken. Jeg får snart opp en skikkelig 24/7 server som står i Oslo. Den har 98%-something med oppetid og er en del av Norgplay-nettverket. Adressen til serveren er mc.norgplay.net, men vil ikke satse på å begynne på noe før jeg har fått serveren fullstendig på beina, noe som bør være senere idag eller i morgen. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 @sub-lock har du testet den zicore sin? om du har hvordan synes du de er i forhold til hverandre Aldri. Jeg startet med Cz og har vært fornøyd siden. Jeg har ekstremt aktive brukere, så er aldri tid til å prøve noe annet:p Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvor aktive vi har vært hos sub-lock (vel, ene servern i alle fall): 2 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 @sub-lock hvordan er den å sette opp. kun plugandplay liksom, eller må man styre med masse greier? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som har erfaring med MCadmin? Da snakker jeg om server programmet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 desverre, bruker zicore sin og den fungerer finfint enda (har en litt eldre versjon) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dwarf Fortress til Minecraft converter: http://www.bay12forums.com/smf/index.php?topic=64473.0 Har ikke prøvd det, da jeg ikke har noen fornuftige maps å teste den ut på. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Noen som har erfaring med MCadmin? Da snakker jeg om server programmet. Helt konge server med auto update for både server og mcadmin Har ikke prøvd noen andre så vet ikke om det fins bedre støttet på en sånn slim"ball" ting i dag beggynte og lure da jeg faktisk aldri har møtt en Endret 13. september 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Lange Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dwarf Fortress til Minecraft converter: http://www.bay12forums.com/smf/index.php?topic=64473.0 Har ikke prøvd det, da jeg ikke har noen fornuftige maps å teste den ut på. Imponerende, men hvis det gikk an å spille dwarf fortress med Minecraft grafikk... det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg er litt "stuck" i borgbyggingen min. Finner liksom ikke noe naturlig sted å utvide, og jeg er lite lysten på å gå rundt i 7 år for å finne en second base. Burde nå selvfølgelig postet et cartographer-bilde, men så klart sitter jeg på jobb uten MC-saven min lett tilgjengelig. Forslag til gøye måter å utvide på? Vurderer tree farm, per nå har jeg bare papyrus og hvete som jeg farmer i et lite drivhus i et hjørne av borggården... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 @sub-lock hvordan er den å sette opp. kun plugandplay liksom, eller må man styre med masse greier? Veldig rett frem. Noen få settings i ei config fil, så textfil editering for kits, users etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå