Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skvatt så sykt av en creeper som kom mot meg og sprengte her om dagen :p Forestill dere at du sitter alene i mørket og spiller minecraft i et mørkt hull i din unødvendige store base også hører du plutselig "shhhhh" bom og du skvetter så sykt at du vekker dama som sover på siden av deg :!:

Lenke til kommentar

Det gjør det jo bare enda bedre :new_woot: Tenk om han lager hviskelyder så du ikke hører at han er der før han står oppe i ansiktet ditt og denger løs på deg :!:

På ein av mine tidlegare saves hørte eg lydar som om ein spelar blir skada. Lyden kom frå ei mørk grotte rundt lavanivå. Eg har aldri hatt så høg puls før. Eg sprang ut så fort eg kunne, og forsegla inngangen til grotta.

Lenke til kommentar

Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner!

Da burde eg passe meg. Eg bør kanskje finne ett antivirus før eg forsetter å spille mer MC.

sry, men ingen antivirus klarer å stoppe det. mannen bak spillet er et geni. går ikke ann å beskytte seg mot han og hans geniale spill.

Lenke til kommentar

sry, men ingen antivirus klarer å stoppe det. mannen bak spillet er et geni. går ikke ann å beskytte seg mot han og hans geniale spill.

Får anmelde han da. eneste løsningen eg kan komme på...

Eg trur ikke eg har gjort noe annet enn å spilt idag... :hmm:

Lenke til kommentar

Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner!

Da burde eg passe meg. Eg bør kanskje finne ett antivirus før eg forsetter å spille mer MC.

genialt, mer "ondt" :p

hallo, hvor ond må man ikke være for å finne på creepers?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...