svelemoe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Eg veit at det er falskt, men eg klarar ikkje å bli kvitt frykta for at han plutselig er der. Og dette: "Notch has confirmed Herobrine will be in the game in a far future seecret friday update" gjer det ikkje noko betre. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 haha har vel godt av å bli litt skremt av og til må jo føle at man er i live Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det gjør det jo bare enda bedre Tenk om han lager hviskelyder så du ikke hører at han er der før han står oppe i ansiktet ditt og denger løs på deg :!: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nå vil jeg ikke tørre å spille Minecraft lengre! Hver eneste fredag kommer til å bli fylt av hyperparanoia. "Er han der? Nei. Er han der? Nei. Er han der? WHAAAAAAA! Ehh... Phew. Creeper." Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skvatt så sykt av en creeper som kom mot meg og sprengte her om dagen Forestill dere at du sitter alene i mørket og spiller minecraft i et mørkt hull i din unødvendige store base også hører du plutselig "shhhhh" bom og du skvetter så sykt at du vekker dama som sover på siden av deg :!: Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kjøpte spillet her om dagen, og spiller for det meste singleplayer Men jeg sliter med å finne Gold og diamond, dette skal vel være langt nede i bakken ikke sant? Også lurer jeg på en ting til, kommer det snø etterhvert som man spiller? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=28299 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det gjør det jo bare enda bedre Tenk om han lager hviskelyder så du ikke hører at han er der før han står oppe i ansiktet ditt og denger løs på deg :!: På ein av mine tidlegare saves hørte eg lydar som om ein spelar blir skada. Lyden kom frå ei mørk grotte rundt lavanivå. Eg har aldri hatt så høg puls før. Eg sprang ut så fort eg kunne, og forsegla inngangen til grotta. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Reneste skrekkspillet, dette her! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har fremdeles problemer med å koble meg til servere. Utrolig kjipt at jeg ikke får til MP. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner! Da burde eg passe meg. Eg bør kanskje finne ett antivirus før eg forsetter å spille mer MC. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner! Da burde eg passe meg. Eg bør kanskje finne ett antivirus før eg forsetter å spille mer MC. sry, men ingen antivirus klarer å stoppe det. mannen bak spillet er et geni. går ikke ann å beskytte seg mot han og hans geniale spill. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 WTB persistant server som kjører 24/7! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 sry, men ingen antivirus klarer å stoppe det. mannen bak spillet er et geni. går ikke ann å beskytte seg mot han og hans geniale spill. Får anmelde han da. eneste løsningen eg kan komme på... Eg trur ikke eg har gjort noe annet enn å spilt idag... Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Min nye skin: http://minecraft.net/skin/skin.jsp?user=Kaizers Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 ser forøvrig at flere av de som logger inn hos meg detter ut oftere en før med slik en java feil. er det bare jeg som har tullet til ett eller annet eller er det noe som går igjen hos flere? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg kjører riktignok ikke server(er Sub-Lock sin) men er konstant pålogga og kan ikke si det har blitt noe mer disconnects fra andre brukere, og har selvsagt null problemer selv å være tilkobla selv =) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 kanskje bare jeg som må oppgradere serverprog da, ser jeg har en mye eldre versjon en den som er tilgjengelig Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner! Da burde eg passe meg. Eg bør kanskje finne ett antivirus før eg forsetter å spille mer MC. sry, men ingen antivirus klarer å stoppe det. mannen bak spillet er et geni. går ikke ann å beskytte seg mot han og hans geniale spill. genialt, mer "ondt" hallo, hvor ond må man ikke være for å finne på creepers? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå